شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان از تکمیل پنج پروژه درمانی این شهر در نیمه نخست امسال خبر داد.\n\nبه گزارش افکارنیوز، حسن حیدری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: دولت یازدهم در حوزه سلامت و درمان کارنامه قابل قبول و ارزشمندی دارد و تاکنون برنامه‌های مهمی در حوزه درمانی ارائه کرده است.\n\nوی افزود: کاهش چشمگیر هزینه‌های درمانی از موفقیت‌های بزرگ دولت یازدهم در بخش درمان است و هم‌اکنون بخش زیادی از هزینه درمان مردم توسط دولت و وزارت بهداشت پرداخت می‌شود که موجبات رضایتمندی مردم و بیماران را فراهم کرده است.
کد خبر: ۲۱۸۰۲
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان از تکمیل پنج پروژه درمانی این شهر در نیمه نخست امسال خبر داد.

\n\n

به گزارش افکارنیوز، حسن حیدری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: دولت یازدهم در حوزه سلامت و درمان کارنامه قابل قبول و ارزشمندی دارد و تاکنون برنامه‌های مهمی در حوزه درمانی ارائه کرده است.

\n\n

وی افزود: کاهش چشمگیر هزینه‌های درمانی از موفقیت‌های بزرگ دولت یازدهم در بخش درمان است و هم‌اکنون بخش زیادی از هزینه درمان مردم توسط دولت و وزارت بهداشت پرداخت می‌شود که موجبات رضایتمندی مردم و بیماران را فراهم کرده است.

\n\n

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خاطرنشان کرد: اجرای طرح مهم «سلامت دهان و دندان» که با ابتکار استاندار بوشهر است و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان انجام‌ شده، نیز از دیگر موفقیت‌های حوزه درمان استان محسوب می‌شود.

\n\n

حیدری تصریح کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه درمان در شهرستان کنگان با شتاب خوبی انجام‌ شده و تکمیل این پروژه‌ها در واقع گامی در راستای رضایت کامل مردم از بخش درمان است.

\n\n

وی ابراز داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در واقع مرکز درمانی و قطب درمانی جنوب استان بوشهر به شمار می‌رود و تجهیز و تقویت این بیمارستان باید در دستور کار قرار گیرد.

\n\n

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از تکمیل پنج پروژه درمانی کنگان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: هم‌اکنون چند پروژه درمانی در کنگان در دست اجراست که امیدواریم پنج پروژه مهم در این عرصه به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

\n\n

حیدری یادآور شد: راه‌اندازی و تجهیز بخش ویژه نوزادان، تکمیل و تجهیز بخش ام.آر. آی و راه‌اندازی ساختمان الحاقی بیمارستان کنگان از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی است که به زودی تکمیل خواهند شد.

\n\n

وی گفت: افزایش تعداد پزشکان متخصص و فوق‌تخصص نیز از دیگر برنامه‌های مهمی است که برای اعتلای سطح درمان در کنگان انجام می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر