سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
فکرشهر: یک میلیونر ایرانی-انگلیسی در اسپانیا دستگیرشده است. تا اینجای کار شاید خیلی مهم نباشد اما موضوع وقتی جذاب می شود که می فهمیم این ایرانی ثروتمند به جرم تشکیل یک حرمسرا دستگیر شده است.
کد خبر: ۲۱۸۳
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱

به گزارش فکرشهر و به نقل از روزنامه تلگراف، «شجاع شجاعی» میلیونر ایرانی 56 ساله است که به اتهام اختیار کردن چندین همسر البته بدون رضایت آنها و داشتن هفت فرزند از آنها در اسپانیا دستگیر شده است.

دستگیری یک میلیونر ایرانی در اسپانیا به اتهام تشکیل حرمسرا

شجاعی متهم است زنانی را که هوس مدل شدن در سر داشتند و بسیار جاه طلب بودند را در لندن ملاقات می کرده و آنها را به لطایف الحیلی وادار می کرده به محل اقامت وی در شهر ماربلا در اسپانیا بیایند. شجاعی که متولد ایران و پاسپورت انگلیسی دارد به زنانی که ملاقات می کرده، نسبت به داشتن ارتباطات نفتی با باراک اوباما و ولادیمیر پوتین فخرفروشی می کرده است.

پلیس اسپانیا در پی شکایت یکی از زنان خانه شجاعی مبنی بر آزار و خشونت خانوادگی، وی را در ویلایش که به سبک عربی قدیم ساخته دستگیر کرده است. پلیس در کاخ وی چندین زن که عمدتاً حدود 20 ساله بودند یافته است. دست کم 9 نفر از این زنان اعلام کرده اند که با وعده های دروغین وی به اسپانیا آمده اند و مورد آزار و اذیت این میلیونر قرار گرفته اند. آقای شجاعی دستگیر شده و زنان و کودکانش که بین 7 ماه تا 7 سال دارند به مقر نگهداری پناهجویان منتقل شده اند.

شجاعی با زنان و فرزندانش در یک ویلای مجلل با 10 اتاق خواب در کاسافاس در ماربلای اسپانیا زندگی می کرده است. این زنان به پلیس گفته اند شجاعی آنها را تهدید می کرده که اگر از او حرف شنوی نداشته باشند آنها و خانواده هایشان را اذیت می کند.

پلیس اسپانیا اعلام کرده، ازدواج آقای شجاعی با یکی از این زنان که33 ساله و اهل دانمارک است تایید شده است. خود آقای شجاعی اتهامات در مورد تشکیل حرمسرا و آدم ربایی را تکذیب کرده است.

 

منبع: شفقنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر