شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تدوین سند توسعه فرهنگی شهرستان دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، محمد عالی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: قرآن بزرگ‌ترین کتاب آسمانی است و عمل به دستورات اخلاقی قرآن موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت خواهد شد.\n\nوی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در سال جاری در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه برنامه‌های متنوعی دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۲۱۸۳۸
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تدوین سند توسعه فرهنگی شهرستان دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، محمد عالی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: قرآن بزرگ‌ترین کتاب آسمانی است و عمل به دستورات اخلاقی قرآن موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت خواهد شد.

\n\n

وی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در سال جاری در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه برنامه‌های متنوعی دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تدوین سند توسعه فرهنگی شهرستان دشتستان خبر داد و ابراز داشت: تدوین سند توسعه فرهنگی دشتستان امر مهمی است که امیدواریم با تلاش شورای فرهنگ عمومی شهرستان به نتیجه مطلوب برسد.

\n\n

عالی‌پور تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده و باید در راستای عملی کردن شعار سال بیش از پیش اهتمام ورزیم.

\n\n

وی ابراز داشت: اجرای جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع اقتصاد مقاومتی می‌تواند در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار باشد و امیدواریم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

\n\n

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: برگزاری پژوهش‌های قرآنی در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار دارد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز برنامه‌ریزی برای اجرای پژوهش‌های قرانی و دینی را مد نظر قرار داده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر