دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری ضمن تشکر از تلاش های فرهنگیان در انجام خدمات ارزشمند آموزشی و پرورشی در سال 1394 از آنان خواست تا با همان انگیزه و پشتکار وافر در سال جاری نیز منشأ خدمات موثر باشند .\n\nدکتر ارسلان زارع در ادامه با بیان افزایش پنجاه درصدی اعتبارات تعمیر و تجهیز مدارس و فضای اداری شهرستان در سال 94 به نسبت سال قبل ، اظهار امیدواری نمود در سال جاری نیز این روند ادامه یابد .
کد خبر: ۲۱۸۶۶
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری ضمن تشکر از تلاش های فرهنگیان در انجام خدمات ارزشمند آموزشی و پرورشی در سال 1394 از آنان خواست تا با همان انگیزه و پشتکار وافر در سال جاری نیز منشأ خدمات موثر باشند .

\n\n

دکتر ارسلان زارع در ادامه با بیان افزایش پنجاه درصدی اعتبارات تعمیر و تجهیز مدارس و فضای اداری شهرستان در سال 94 به نسبت سال قبل ، اظهار امیدواری نمود در سال جاری نیز این روند ادامه یابد .

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، رئیس شورای آموزش و پرورش دشتستان با بیان ضرورت برپایی جشن های ملی و مذهبی در سطح مدارس شهرستان ، تاکید نمود مناسبت های پیش رو از جمله میلاد امام علی (ع) ، نیمه شعبان و بزرگداشت مقام معلم گرامی داشته شود و شایسته است در این خصوص سازمان های مردم نهاد ، انجمن های اولیاء و مربیان و شورای های اسلامی نقش فعالتری ایفا نمایند .

\n\n

سید حسن لواسانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرستان دشتستان میزبان مسابقات قرآنی استان بوشهر بوده است ، گفت : در این مسابقات دانش آموزان دشتستانی حائز 53 مقام برتر شدند . 

\n\n

در پایان این جلسه هریک از اعضاء به بیان نظرات و راهکارهای خود در مورد برنامه های آموزش و پرورش پرداختند .

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر