شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از پلمپ 250 حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین باشی‌زادگان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کشاورزان قشر موثر در استان بوشهر هستند و به ویژه در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش این قشر زحمتکش بسیار ارزشمند و چشمگیر است.\n\nوی افزود: مدیریت آب استان در راستای تامین به موقع آب کشاورزان استان بوشهر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و در سال گذشته و امسال در این مسیر تلاش فراوانی انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۲۱۸۹۱
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۱

فکرشهر: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از پلمپ 250 حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین باشی‌زادگان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کشاورزان قشر موثر در استان بوشهر هستند و به ویژه در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش این قشر زحمتکش بسیار ارزشمند و چشمگیر است.

\n\n

وی افزود: مدیریت آب استان در راستای تامین به موقع آب کشاورزان استان بوشهر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و در سال گذشته و امسال در این مسیر تلاش فراوانی انجام داده‌ایم.

\n\n

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: اواخر فروردین ماه امسال، آبیاری مرحله نخست نخیلات دشتستان آغاز شده و انتظار داریم در سال زراعی جاری مشکل خاصی در تامین آب برای آبیاری نخیلات نداشته باشیم که البته این مهم نیازمند برنامه‌ریزی اساسی و مطلوب است و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در این مسیر نهایت ظرفیت خود را به کار گرفته است.

\n\n

باشی‌زادگان تصریح کرد: در استان بوشهر حدود 6 میلیون اصله نخل بارور وجود دارد که 4.5 میلیون اصله نخل متعلق به دشتستان است و برای آبیاری منظم و بدون وقفه نخیلات باید کشاورزان و باغداران نیز نهایت همکاری را داشته باشند و در پرداخت حق‌آبه کمک کنند تا شرکت آبیاری و زهکشی استان با مشکل مواجه نشود و بتواند خدمات‌رسانی کند.

\n\n

وی یادآور شد: مقابله با متخلفان در حوزه آب در دستور کار این شرکت قرار دارد و چاه‌های غیرمجاز در مناطق مختلف استان پلمپ خواهند شد و اجازه نمی‌دهیم برداشت غیرمجاز توسط این چاه‌ها صورت گیرد.

\n\n

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از پلمپ 250 حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی در دشتستان خبر داد و افزود: این تعداد چاه در منطقه بالادست رودخانه دالکی بوده‌اند که پلمپ شده و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت آب کشاورزان عزیز باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر