شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: «وحید عرب‌زاده» به‌عنوان جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران به دومین اردوی تیم ملی دعوت شد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از مهر؛ کادر فنی تیم ملی هندبال ایران ۱۴ بازیکن را به اردوی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام فراخواند.\n\n
کد خبر: ۲۱۹۳۱
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: «وحید عرب‌زاده» به‌عنوان جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران به دومین اردوی تیم ملی دعوت شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر؛ کادر فنی تیم ملی هندبال ایران ۱۴ بازیکن را به اردوی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام فراخواند.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2016/04/23/3/2057248.jpg

\n\n

دربین بازیکنان تیم ملی هندبال ساحلی، نام «وحید عرب‌زاده» ورزشکار اهل جزیره خارگ استان بوشهر به‌عنوان جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی به چشم می‌خورد.

\n\n

سید محمد اسلامی رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران از تاریخ پنجم تا ۱۳ اردیبهشت جاری در اصفهان آغاز می شود و تیم ملی سه روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین خواهد پرداخت و بعد از آن در مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت هفته اصفهان شرکت خواهد کرد.

\n\n

وی افزود: وحید عرب زاده متولد ۱۳۷۳در جزیره خارگ و یکی از نخبگان ورزشی استان بوشهر است که در کمترین سن ممکن به تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف دعوت شده است. وی در مسابقات قهرمانی آسیا در عمان به‌عنوان یکی از فنی ترین بازیکن مسابقات از سوی کمیته فنی فدراسیون هندبال آسیا انتخاب شد.  

\n\n

اسلامی ادامه داد: این هندبالیست تجربه حضور در مسابقات آسیایی بحرین، عمان و قطر، مسابقات اروپا، آسیا، کرواسی و چندین تورنمنت بین المللی را در کارنامه خود دارد.

\n\n

اولین اردوی تدارکاتی تيم ملی هندبال ساحلی جمهوری اسلامی ايران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسيا در کشور ویتنام در اصفهان برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر