يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: برنامه‌های امور بانوان در استان بوشهر در چهار کمیته آموزش و مشاوره خانواده ، سلامت زنان و خانواده، پیشگیری از آسیب های...
کد خبر: ۲۱۹۴
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: برنامه‌های امور بانوان در استان بوشهر در چهار کمیته آموزش و مشاوره خانواده ، سلامت زنان و خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمندسازی زنان تدوین شده است.

به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه فعالیت اجتماعی حوزه بانوان استان بوشهر افزایش می‌یابد اظهار کرد: توجه به کرامت و شخصیت بانوان و توانمند سازی آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از برنامه‌های امسال است.

وی بر حمایت ویژه از برنامه‌های بانوان در عرصه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: ضرورت توجه به کرامت و شخصیت انسانی زن، توانمند سازی زنان برای حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی و حمایت از ایجاد و گسترش کانونهای فرهنگی واجتماعی بانوان از مهم‌ترین برنامه‌های امسال است.
 
 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه از تشکل‌های مردم نهاد حمایت می‌شود تصریح کرد:  ایجاد و توسعه سازمانهای مردم نهاد در حوزه‌های مختلف بانوان، تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، حفظ و ارتقا سلامت زنان، نظارت بر حسن اجرای ماموریت و توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی از اهداف امور بانوان در سال 93 است.

  دهقانی از تدوین و تشکیل چهار کمیته توسعه فعالیت‌های بانوان خبرداد و افزود: چهار کمیته آموزش و مشاوره خانواده با رویکرد فرهنگی، سلامت زنان و خانواده، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی زنان و توانمندسازی زنان تشکیل می‌شود.

به نوشته ی اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، وی از غیر فعال شدن برخی کانونهای فرهنگی  اجتماعی خبرداد و تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از کانونهای فرهنگی و اجتماعی بانوان در استان بوشهر غیرفعال شده‌اند با برنامه‌ریزی این کانون‌ها باید فعالیت مجدد خود از سر بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر