يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار وحدتیه از اخذ 180 میلیارد ریال عوارض آلایندگی تاسیسات نفت نرگسی توسط این شهرداری خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی اظهار داشت: شهرداری وحدتیه در یکسال اخیر در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان اقدامات ارزشمند و مهمی انجام داده و شاهد رضایتمندی شهروندان از این اقدامات هستیم.\n\nوی به فارس گفت: در تمام ایام سال بر روی حسن اجرای پروژه‌های عمرانی و زیباسازی شهر نظارت دقیق و مستمر داریم و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که کیفیت پروژه‌ها بالاتر رود و استحکام و ماندگاری پروژه‌ها نیز افزایش یابد.
کد خبر: ۲۱۹۴۹
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: شهردار وحدتیه از اخذ 180 میلیارد ریال عوارض آلایندگی تاسیسات نفت نرگسی توسط این شهرداری خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی اظهار داشت: شهرداری وحدتیه در یکسال اخیر در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان اقدامات ارزشمند و مهمی انجام داده و شاهد رضایتمندی شهروندان از این اقدامات هستیم.

\n\n

وی به فارس گفت: در تمام ایام سال بر روی حسن اجرای پروژه‌های عمرانی و زیباسازی شهر نظارت دقیق و مستمر داریم و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که کیفیت پروژه‌ها بالاتر رود و استحکام و ماندگاری پروژه‌ها نیز افزایش یابد.

\n\n

شهردار وحدتیه از اخذ 180 میلیارد ریال عوارض آلایندگی تاسیسات نفت نرگسی توسط این شهرداری خبر داد و خاطر نشان کرد: با استعانت از خداوند و تلاش دسته‌جمعی شورای اسلامی و شهرداری وحدتیه و با پیگیری‌های زیاد، بالاخره پس از 4 سال توانستیم نسبت به اخذ عوارض آلایندگی تاسیسات نفت نرگسی اقدام کنیم و مبلغ 180 میلیارد پرداخت شده که در راستای اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، ورزشی، فرهنگی و زیباسازی مبلمان شهری و ... هزینه می‌شود.

\n\n

صفایی تصریح کرد: در یکسال اخیر بیش از 40 پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهر وحدتیه اجرا شده که امسال نیز این روند با شتاب و کیفیت بالاتری ادامه خواهد داشت.

\n\n

وی ابراز داشت: آسفالت معابر در قالب نهضت آسفالت، اجرا و احداث پارک خطی، احداث زمین چمن مصنوعی در شهر، اجرای روشنایی در خیابان‌های شهر وحدتیه، احداث پارک قدمگاه امام رضا (ع) و پل هوایی عابر پیاده از جمله پروژه‌های اجرا شده است.

\n\n

شهردار وحدتیه بیان کرد: نصب تجهیزات پارک محله‌ای در محلات مختلف شهر، فرش موزاییک پیاده‌رو معابر شهر، تهیه و استقرار مخزن زباله، نصب علائم ترافیکی و تملک و بازگشایی خیابان‌های مهم شهر و همچنین خرید معدن و احداث سنگ‌شکن نیز از دیگر پروژه‌های عمران شهری در وحدتیه است.

\n\n

صفایی یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، حضور در مراسمات مذهبی و اجتماعی و برگزاری نشست‌های مردمی و شناخت مشکلات و معضلات مردم نیز از دیگر اقدامات شهرداری در وحدتیه است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر