جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح بهسازی و مقاوم‌سازی زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر، گفت: دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی استان مقاوم‌سازی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمید حیدری بریدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در بهبود زیرساخت‌های روستایی در استان بوشهر برداشته شده است و شاهد اجرای طرح‌های زیرساختی و زیربنایی در نقاط مختلف استان هستیم.\n\nوی، آسفالت معابر روستایی را به عنوان یک طرح بسیار مهم خواند و اضافه کرد: طرح هادی در بیش از ۸۰ درصد روستاهای استان بوشهر اجرا شده است و امسال در دیگر روستاهای استان نیز اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۹۸۰
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح بهسازی و مقاوم‌سازی زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر، گفت: دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی استان مقاوم‌سازی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمید حیدری بریدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در بهبود زیرساخت‌های روستایی در استان بوشهر برداشته شده است و شاهد اجرای طرح‌های زیرساختی و زیربنایی در نقاط مختلف استان هستیم.

\n\n

وی، آسفالت معابر روستایی را به عنوان یک طرح بسیار مهم خواند و اضافه کرد: طرح هادی در بیش از ۸۰ درصد روستاهای استان بوشهر اجرا شده است و امسال در دیگر روستاهای استان نیز اجرا خواهد شد.

\n\n

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به تخصیص قیر رایگان برای اجرای طرح آسفالت در روستاهای استان، افزود: در این طرح ۹۰ کیلومتر از معابر روستایی استان بوشهر آسفالت شد.

\n\n

وی با اشاره به ایجاد ۴۰۰ بوستان روستایی در سطح استان بوشهر، خاطرنشان کرد: در این بوستان‌ها زمین‌های ورزشی و سینمای روباز، فضای بازی کودکان و همچنین فضای سبز ایجاد خواهد شد.

\n\n

حیدری بیان کرد: بازسازی و تعمیرات منازل آسیب‌دیده زلزله دشتستان به پایان رسیده است و در این راستا ۷۹۰ میلیارد تومان برای بازسازی چهار هزار و ۸۰۰ منازل آسیب دیده هزینه شد.

\n\n

وی در ارتباط با روند ساخت مسکن مهر در استان بوشهر نیز گفت: شاهد پیشرفت ۹۲ درصدی ساخت ۱۲ هزار و ۶۷۵ مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بوشهر هستیم.

\n\n

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مسکن مهر شهرهای کوچک در قالب تعاونی‌های مسکن، مشارکت سه جانبه، خیران مسکن ساز و واحد خودمالک ساخته شده است.

\n\n

وی به ساخت ۱۳۷ زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای استان بوشهر طی دو سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: این زمین‌های چمن دو سال پیش در روستاهای بالای هزار نفر و سال قبل نیز در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت اجرا شد.

\n\n

حیدری در ادامه به اجرای طرح بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکن در روستاهای استان اشاره کرد و افزود: با پرداخت تسهیلات کم‌بهره، مقاوم‌سازی دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی استان بوشهر انجام شده است.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر