دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در 48ساعت گذشته با شیوه های پلیسی و کار اطلاعاتی بیش از 121 کیلوگر انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پلیس مواد مخدر در استان بوشهر سعی دارد از پدید شوم مواد مخدر به استان جلوگیری کند، گفت: مامورین پلیس در سه عملیات ویژه و برنامه ریزی شده توانستند سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر را دستگیر کنند.\n\nفرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: در 48ساعت گذشته با شیوه های پلیسی و کار اطلاعاتی بیش از 121 کیلوگر انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۲۰۲۶
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در 48ساعت گذشته با شیوه های پلیسی و کار اطلاعاتی بیش از 121 کیلوگر انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پلیس مواد مخدر در استان بوشهر سعی دارد از پدید شوم مواد مخدر به استان جلوگیری کند، گفت: مامورین پلیس در سه عملیات ویژه و برنامه ریزی شده توانستند سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر را دستگیر کنند.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: در 48ساعت گذشته با شیوه های پلیسی و کار اطلاعاتی بیش از 121 کیلوگر انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

\n\n

بیش از 121 کیلوگرم مواد مخدر در بوشهر کشف شد+تصاویر

\n\n

عباس زاده با بیان اینکه در این عملیات ها شش دستگاه خودرومتوقف شده است، افزود: اعضای یکی از این سه  باند قاچاق در مسیر دلوار طی یک عملیات متوقف و حدود 7 کیلو هروئین کشف شد.

\n\n

\n\n

وی بیان کرد: راننده گان خودروهای قاچاقچیان بدون توجه به دستور ایست پلیس با انجام حرکات تخلف آمیز و مار پیچ سعی داشتند مامورین را دور زنده و فرار کنند که با هوشیاری نیروهای پلیسی و شلیک تیر هوایی خودروها متوقف شدند و در بازرسی ها یش از 50کیلو مواد مخدر کشف شد.

\n\n

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به سومین عملیات روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر ابراز کرد: سه نفر از اعضای باند سوم به هویت معلوم عصر روز گذشته هنگامی که قصد داشتند با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری مقادیر زیادی مواد مخدر را منتقل کنند در پلیس‌راه بوشهر شناسایی و متوقف شدند.

\n\n

\n\n

وی اظهار داشت: پس از انتقال این اتوبوس به مقر پلیس و بازرسی دقیق از آن مقدار 58 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی ‌شده بود کشف و سه نفر متهم نیز دستگیر شدند.

\n\n

\n\n

منبع: سپاس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر