يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار وحدتیه از اجرای 110 هزار متر مربع آسفالت خیابان‌ها و معابر در وحدتیه خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی امروز در گفت‌وگو با فارس، با تبریک روز و هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در واقع پارلمان محلی هستند و نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در توسعه و عمران و آبادانی مناطق مختلف دارند.\n\nوی افزود: شوراهای اسلامی در چند سال اخیر در راستای انجام وظایف محوله عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته‌اند و شبانه‌روزی برای پیگیری مطالبات مردم مناطق مختلف کشور گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۲۲۱۹۱
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: شهردار وحدتیه از اجرای 110 هزار متر مربع آسفالت خیابان‌ها و معابر در وحدتیه خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی امروز در گفت‌وگو با فارس، با تبریک روز و هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در واقع پارلمان محلی هستند و نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در توسعه و عمران و آبادانی مناطق مختلف دارند.

\n\n

وی افزود: شوراهای اسلامی در چند سال اخیر در راستای انجام وظایف محوله عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته‌اند و شبانه‌روزی برای پیگیری مطالبات مردم مناطق مختلف کشور گام برمی‌دارند.

\n\n

شهردار وحدتیه خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر وحدتیه نیز در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم گام‌های ارزشمندی برداشته و در کنار مجموعه شهرداری و سایر مسئولان محلی برای اعتلای شهر کوشیده‌اند  که باید از این عزیزان تجلیل شود.

\n\n

صفایی تصریح کرد: در وحدتیه مهم‌ترین شعار ما، اجرای پروژه‌های مورد نیاز و پرهیز از دوباره‌کاری و پرهیز از کارهای تبلیغاتی است و هدف اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری وحدتیه، جلب رضایت خاطر مردم و تغییر چهره مبلمان شهری و زیباسازی شهر است.

\n\n

وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از 40 پروژه در شهر وحدتیه صورت گرفت که اجرای پروژه‌های ورزشی و تفریحی و زیباسازی شهر و همچنین اجرای نهضت آسفالت از مهم‌ترین اقدامات است.

\n\n

شهردار وحدتیه از اجرای 110 هزار متر مربع آسفالت خیابان‌ها و معابر در وحدتیه خبر داد و گفت: این میزان آسفالت طی شش ماه اخیر محقق شده و برای تداوم نهضت آسفالت نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

\n\n

وی یادآور شد: رفع نیازهای مردم در محلات مختلف در دستور کار شهرداری قرار دارد و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر