دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حلقه محاصره زمین خواران در دیر روز به روز تنگ‌تر می‌شود و پارک‌ها، مدارس، خیابان‌ها، استادیوم ورزشی، ایستگاه صدا و سیما، مرکز بهداشت و هواشناسی در معرض زمین خواران قرار دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رجب شعرانی رییس شورای شهر دیر افزود: برقراری عدالت در حق شهر دیر یکی از مطالبات جدی شهروندان و اعضای شورای این شهر است.
کد خبر: ۲۲۲۲۷
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: حلقه محاصره زمین خواران در دیر روز به روز تنگ‌تر می‌شود و پارک‌ها، مدارس، خیابان‌ها، استادیوم ورزشی، ایستگاه صدا و سیما، مرکز بهداشت و هواشناسی در معرض زمین خواران قرار دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رجب شعرانی رییس شورای شهر دیر افزود: برقراری عدالت در حق شهر دیر یکی از مطالبات جدی شهروندان و اعضای شورای این شهر است.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی با بیان اینکه مبنای کار شورای چهارم بر اساس تعامل، همفکری و تلاش برای توسعه شهر است، خاطرنشان کرد: در دیر ۴۷۰ هزار متر مربع کوچه خاکی وجود دارد آیا با دو یا پنج میلیارد تومان می شود خواسته های بحق مردم را پاسخگو بود؟

\n\n

شعرانی تصریح کرد: حلقه محاصره زمین خواران در دیر روز به روز تنگ‌تر می‌شود و پارک‌ها، مدارس، خیابان‌ها، استادیوم ورزشی، صدا و سیما، مرکز بهداشت و هواشناسی در معرض زمین خواران قرار دارد و برخی از آنها نیز رأی به نفع اشخاص صادر شده است که اگر فکری به حال این معضل نشود زمین خواران همه جای شهر را مصادره خواهند کرد.

\n\n

لزوم برقراری عدالت در حق بندر دیر

\n\n

رئیس شورای اسلامی بندر دیر گفت: وقتی برای دهکده گردشگری بوشهر هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال پیش بینی می شود ما نباید برای احداث پارک دیر بخاطر دو میلیارد تومان درمانده شویم؛ ما خواهان برقراری عدالت در حق بندر دیر هستیم.

\n\n

شعرانی با بیان اینکه استان بوشهر در کشور دیده نمی‌شود و بندر دیّر نیز در استان بوشهر، گفت: با وجود داشتن ۴۷۰ هزار متر کوچه خاکی در بزرگترین بندر صیادی کشور، عدم برقراری عدالت در حق شهر دیر، برای ما ثابت شده است که بندر دیر در استان بوشهر دیده نمی شود.

\n\n

رئیس شورای اسلامی دیر گفت: حمایت از مردم وظیفه ماست و در این راه برای رفع درخواست‌های مردم با تمام توان تلاش خواهیم کرد چرا که ما نمایندگان آنها هستیم و باید در مقابل انتخاب آنان به گونه‌ای رفتار کنیم که این انتخاب، انتخابی به یاد ماندنی و آرام بخش باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر