يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: جنبه‌های مثبت حضور صنعت در استان بوشهر تقویت شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با گرامیداشت روز خلیج فارس اظهار داشت: استان بوشهر بیشترین مرز آبی را با خلیج فارس دارد و دریا رابطه مستقیم با زندگی مردم دارد.\n\nوی افزود: حضور صنعت در استان موجب شده است که استان تحول سریع رو به رشدی داشته باشد که این موضوع علاوه بر نکات مثبت، جنبه‌های منفی نیز دارد.
کد خبر: ۲۲۲۵۵
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: جنبه‌های مثبت حضور صنعت در استان بوشهر تقویت شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با گرامیداشت روز خلیج فارس اظهار داشت: استان بوشهر بیشترین مرز آبی را با خلیج فارس دارد و دریا رابطه مستقیم با زندگی مردم دارد.

\n\n

وی افزود: حضور صنعت در استان موجب شده است که استان تحول سریع رو به رشدی داشته باشد که این موضوع علاوه بر نکات مثبت، جنبه‌های منفی نیز دارد.

\n\n

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی مناسب جنبه‌های مثبت حضور صنعت را تقویت کنیم، عنوان کرد: یکی از نیازهای جدی استان بوشهر آموز‌ش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای در راستای صنعت است.

\n\n

سالاری گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، در استان بوشهر تلاش شد که نه تنها در زمینه عمرانی بلکه در تمامی حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و توانمندسازی فعالیت‌های خوبی داشته باشیم.

\n\n

وی با عنوان اینکه دانشگاه نقش اساسی در توسعه کشور دارد، افزود: در راستای تربیت نیروهای انسانی متخصص، طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در سطح کوتاه مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی شده است و تلاش شده که یادگیری پایه‌ای و معطوف به سال آخر نباشد.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به بازسازی و افتتاح مجدد مدرسه سعادت در استان بوشهر گفت: این مدرسه در کشور بسیار خاص بوده و به‌عنوان اولین مدارس با آموزش‌های نوین در کشور مطرح بوده است.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر