يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان بوشهر گفت: فضاي سبز حاشيه امامزادگان و بقاع متبركه در اين استان بايد تقويت شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از ايرنا، سهيل مهاجري روز يكشنبه در نشست با مديركل اوقاف و امور خيريه استان بوشهر افزود: كاشت درخت و توسعه فضاي سبز در حقيقت يكي از سنتهاي پسنديده و مورد تاكيد دين مبين اسلام است كه امروز بايد پيش از هر زمان ديگري به آن توجه شود.\n\nوي با تاكيد بر مشاركت دستگاههاي اجرايي استان در توسعه فضاي سبز و كاشت درختان افزود: كاشت درختان سايه گستر، مقاوم به خشكي، چند منظوره، مرغوب در بقاع متبركه و زيبا ضروري است.
کد خبر: ۲۲۲۶۸
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان بوشهر گفت: فضاي سبز حاشيه امامزادگان و بقاع متبركه در اين استان بايد تقويت شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ايرنا، سهيل مهاجري روز يكشنبه در نشست با مديركل اوقاف و امور خيريه استان بوشهر افزود: كاشت درخت و توسعه فضاي سبز در حقيقت يكي از سنتهاي پسنديده و مورد تاكيد دين مبين اسلام است كه امروز بايد پيش از هر زمان ديگري به آن توجه شود.

\n\n

وي با تاكيد بر مشاركت دستگاههاي اجرايي استان در توسعه فضاي سبز و كاشت درختان افزود: كاشت درختان سايه گستر، مقاوم به خشكي، چند منظوره، مرغوب در بقاع متبركه و زيبا ضروري است.

\n\n

مديركل اوقاف و امور خيريه استان بوشهر گفت: كاشت درخت و نشاندن نهال براي بهره مندي مسلمانان از زمان معصومان (ع) در جامعه اسلامي وجود داشته است و همواره شاهد سفارشهاي فراواني براي توجه به اين سنت نيكوي انساني بوده ايم.

\n\n

حجت الاسلام مرتضي محمديان افزود: كاشت درخت و توسعه فضاي سبز در قاموس اسلام از جايگاه والايي برخورداراست از اين رو با همكاري اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان طرح كاشت نهال در جوار بقاع متبركه و امامزادگان اجرا مي شود.

\n\n

در اين نشست توسعه فضاي سبزحاشيه امامزادگان، پبيش بيني فضاي سبز مطلوب در حواشي بقاع متبركه، افزايش تعامل اداره كل اوقاف و امور خيريه و منابع طبيعي و آبخيزداري استان در مقايسه با ساير استانها براي توسعه فضاي سبز مورد تاكيد قرار گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر