دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه شيراز از راه اندازی شورای عالی آموزش و پژوهش فارس خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، احمد عریانی ظهر دوشنبه در نشست خبری فعالیت های اخیر دانشگاه شیراز افزود: شورای آموزش و پژوهش برای توسعه و پیشرفت هر استان لازم و ضروری است که این مهم پس از ۱۰ سال مجدد راه اندازی شد.\n\nوی ادامه داد: چنین شورایی به طور حتم به دلیل اینکه مسئولین و دانشمندان استان در آن حضور دارند بسیار موثر است اما به شرط اینکه تمامی موارد قابل اجرا باشد.
کد خبر: ۲۲۲۹۳
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۰

فکرشهر: معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه شيراز از راه اندازی شورای عالی آموزش و پژوهش فارس خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد عریانی ظهر دوشنبه در نشست خبری فعالیت های اخیر دانشگاه شیراز افزود: شورای آموزش و پژوهش برای توسعه و پیشرفت هر استان لازم و ضروری است که این مهم پس از ۱۰ سال مجدد راه اندازی شد.

\n\n

وی ادامه داد: چنین شورایی به طور حتم به دلیل اینکه مسئولین و دانشمندان استان در آن حضور دارند بسیار موثر است اما به شرط اینکه تمامی موارد قابل اجرا باشد.

\n\n

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه اعتبارات استانی تمامی دستگاه ها باید از طریق این مجموعه بررسی شود، گفت: هزینه کرد اعتبارات از اولویت های بسیار مهم است زیرا همواره عدم وجود برنامه ریزی مناسب باعث از بین رفتن اعتبارات است.

\n\n

عریانی تاکید کرد: حدود ۲۷ دستگاه اجرایی و پژوهشی در این شورا عضو هستند که اعتبارات پژوهشی آنها باید بررسی و هدایت شود.

\n\n

وی ادامه داد: در این راستا اساتید و پژوهشگران باید پژوهش های خود را مسیر بدهند تا بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

\n\n

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه شیراز افزود: نیازهای استان باید مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

\n\n

عریانی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص راه اندازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شیراز نیز گفت: همانگونه که شیراز به عنوان قطب جنوب کشور مطرح است دانشگاه شیراز نیز همواره در کشور دارای جایگاه بود که در این راستا آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شیراز بسیار تاثیر گذار است.

\n\n

وی یادآور شد: استان های بوشهر و كهگیلویه و بویراحمد خدمات مشخص آزمایشگاهی تخصصی خود را از این مجموعه دریافت خواهند کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر