يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نخستین شورای اداری دشتستان در سال 95 برگزار شد؛
مديركل بازرسي استان بوشهر نیز در نخستین شورای اداری دشتستان در سال 95، گفت: مديران و مسئولان ذيربط با رعايت قانون اجازه ندهند سود جويان به اراضي ملي تعرض كنند...
کد خبر: ۲۲۳۰۵
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: ادارات و دستگاه هاي اجرايي براي حفظ حقوق بيت المال و جلوگيري از ايجاد اختلاف ومشكلات حقوقي، واحدهاي حقوقي خود را تقويت و فعالتر كنند.

\n\n

مدیران به قانون عمل کنند

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع امروز ـ دوشنبه، 13 اردیبهشت ماه 95 ـ در جمع مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان دشتستان افزود: مديران و مسئولان حوزه هاي مختلف در شهرستان در نهايت تكليف مداري براي خدمات رساني صادقانه و در شان مردم قوانين را سرلوحه كار خود قرار دهند.

\n\n

\n\n

وي اضافه كرد: انجام خدمات بهتر و تحقق اهداف و آرمانهاي نظام، منويات رهبري وبرنامه هاي دولت تدبير و اميد كه امسال با اولويت اقدام و عمل است زمينه ساز رونق و بالندگي نظام اسلامي است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، زارع بيان كرد: عمل به قانون، حفظ حقوق بيت المال و توسعه همه جانبه و رفاه اجتماعي سبب امنيت، آرامش و رضايتمندي عمومي است كه يكي از دستاوردهاي ارزشمند آن حضور آگاهانه و حداكثري ملت ايران در انتخابات هفتم اسفندماه بود.

\n\n

فرماندار دشتستان گفت: واحدهاي حقوقي به سبب ضريب نفوذ فناوري و اطلاعات، آيين نامه ها و قوانين و دستورالعمل را فراگرفته و مدنظر قرار دهند.

\n\n

وي اظهاركرد: اداره كل بازرسي استان بوشهر به عنوان تسهيل گر براي ارائه خدمات بهينه است كه لازم است مديران و بخش خصوصي ادارات ارتباط خوب و تعاملي سازنده با اين مجموعه داشته باشند.

\n\n

\n\n

 مسئولان مواظب تعرض سودجويان به اراضي ملي باشند

\n\n

مديركل بازرسي استان بوشهر نیز در نخستین شورای اداری دشتستان در سال 95، گفت: مديران و مسئولان ذيربط با رعايت قانون اجازه ندهند سود جويان به اراضي ملي تعرض كنند.

\n\n

محمد آغاجري روز دوشنبه در نشست شوراي اداري شهرستان دشتستان افزود: نبايد اجازه دهيم زمينهاي كشاورزي براحتي به باغ شهر و ويلا تبديل شود.

\n\n

وي اضافه كرد: هم اكنون برخي افراد سودجو با سندسازي بي مورد اراضي منابع طبيعي را مورد تعرض قرار مي دهند كه مسئولان ذيربط بايد دقت بيشتري در اين زمينه داشته باشند.

\n\n

مديركل بازرسي استان بوشهر در بخش ديگري از سخنان خود بيان كرد: بناي بازرسي از هر دستگاه اين نيست كه اگر بازرسي ورود پيدا مي كند آن مجموعه و دستگاه اداري خلاف كار يا متخلف است و مسيري ديگر را رفته است.

\n\n

آغاجري ادامه داد: بازرسي لازمه هر حكومتي است زيرا با وجود همه پيش بيني ها احتمال خطا هم هميشه وجود دارد.

\n\n

وي گفت: مجموعه بازرسي دراستان بوشهر سالانه بصورت مستمر و مكرر بازرسي هايي را از دستگاههاي اداري در دستور كار دارد.

\n\n

آغاجري، هدف از بازرسي ها را آشنايي بهتر مديران و دستگاههاي اجرايي با تكاليف و بهتر انجام دادن وظايفشان در چهارچوب قانوني عنوان كرد.

\n\n

\n\n

مديركل بازرسي استان بوشهر گفت: عمل و توجه به قانون وظيفه سازمان بازرسي است در اين ارتباط استفاده از فناوري هاي نوين، صحت عمل، حسن شهرت، انضباط، رعايت حقوق مردم، داشتن اخلاق حرفه اي و شعور اسلامي در بازرسي مهم است.

\n\n

وي افزود: در مرحله اول بازرسي تذكر لازم به دستگاه مربوطه داده مي شود و در اين زمينه خواسته اصلي رعايت قانون است.

\n\n

مديركل بازرسي استان بوشهر اضافه كرد: اگر دراين مرحله به تذكرها عمل نشد، در چارچوب بازرسي ها مسيرهاي ديگري ديده شده است كه برخورد قانوني با مدير از آن جمله است.

\n\n

آغاجري ادامه داد: يكي از ادارات و سازمان هايي كه مورد رجوع مستمر مردم است شهرداري ها هستند كه تذكراتي نيز نسبت به عملكرد آنها داده شده است.

\n\n

وي گفت: انتظار داريم شوراهاي اسلامي به عنوان نمايندگان مردم بصورت مرتب بر عملكرد شهرداري ها نظارت كنند.

\n\n

آغاجري بيان كرد: خدمت به نظام و مردم بالاترين عبادت است و لازم است تذكرات سازمان بازرسي را جدي گرفته و با افراد حقوقدان مشورت شود.

\n\n

امام جمعه برازجان نيز با اشاره به مناسبت هاي اخير ضمن تبريك روز كارگر، معلم و شورا به بيان فضائل شهيد مطهري پرداخت.

\n\n

حجت الاسلام حسن مصلح درباره شعار امسال بيان كرد: با توجه به تاكيد مقام معظم رهبري به اقدام و عمل برنامه هايي كه در سطح كلان تدوين مي شود، در سطح منطقه و بومي نيز برنامه هاي اصولي طراحي و كاربردي شود.

\n\n

وي افزود: در اين ارتباط افزايش بهره وري كارخانه ها، كاهش مصرف و ترويج فرهنگ مصرف كالاي داخلي از جمله اقدامات مهمي است كه بايد مدنظر باشد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر