جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در نشستی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر، فرماندار، بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستان دیر، برادر شهید انداز منزل خود را به اداره آموزش‌ و پرورش بردخون هدیه کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر صبح امروز در دیدار با مسئولان آموزش‌وپرورش بردخون با تقدیر از نیت پاک خیر گفت: خیران بازوان توانمند آموزش‌وپرورش و همراهان ارزشمندی در احداث فضاهای آموزشی و پرورشی هستند که ارتباط و تعامل نوسازی با آنان موجب گسترش فعالیت‌ها و تقویت اعتماد خیرین شده است.
کد خبر: ۲۲۳۱۹
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: در نشستی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر، فرماندار، بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستان دیر، برادر شهید انداز منزل خود را به اداره آموزش‌ و پرورش بردخون هدیه کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر صبح امروز در دیدار با مسئولان آموزش‌وپرورش بردخون با تقدیر از نیت پاک خیر گفت: خیران بازوان توانمند آموزش‌وپرورش و همراهان ارزشمندی در احداث فضاهای آموزشی و پرورشی هستند که ارتباط و تعامل نوسازی با آنان موجب گسترش فعالیت‌ها و تقویت اعتماد خیرین شده است.

\n\n

احمد مرادی با اشاره به برخی مشکلات در زمینه تکمیل پروژه‌ها، افزود: دولت از فرصت بزرگ خیرین برای ساخت فضاهای آموزشی‌وپرورشی و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌ها بهره مناسب می‌برد چرا که مدرسه سازان و خیران افراد نیک اندیشی هستند که با گام‌های استوار در راه خدمت به خلق خدا تلاش و فعالیت می‌کنند.

\n\n

وی همچنین از احداث دو کلاس درس در روستاهای ملسوخته و جاشک خبر داد و گفت: تلاش می‌شود مشکل کمبود فضای آموزشی در روستاهای مذکور حل شود.

\n\n

حمزه اعتماد فرماندار شهرستان نیز با تجلیل از عمل خداپسندانه خیر گفت: اراده شهرستان برحمایت از احداث و تکمیل طرح‌های فرهنگی و آموزشی است اما به دلیل کمبود اعتبارات اولویت بندی پروژه‌ها ضرورت دارد که برای تکمیل طرح خیرساز، اعتبار تکمیلی را منظور خواهیم کرد.

\n\n

عباس جمالی فرد رئیس اداره آموزش‌وپرورش بردخون نیز گفت: غلامرضا انداز برادر شهید ابوالحسن انداز بر اساس نیت خیر تصمیم گرفته منزل شخصی خود و یک میلیارد ریال از دیه یکی از فرزندان مرحوم خود را برای احداث دارالقرآن در شهر بردخون هدیه کند که از این اقدام پسندیده تقدیر می‌کنیم.

\n\n

سپس غلامرضا انداز سند منزل مسکونی خود را که ارزشی معادل 2 میلیارد ریال دارد برای استفاده در اختیار آموزش‌وپرورش قرار داد و آن را هدیه کرد.

\n\n

دانش آموزان علیرضا و محمّدرضا انداز فرزندان خیرغلامرضا انداز در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه سال 91 اثرحادثه تصادف به رحمت حق پیوستند و اکنون پدر آنان به نیت برادر شهید و فرزندان مرحومش منزل مسکونی و دیه یکی از آنان را به امر خیر مدرسه‌سازی اختصاص داده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر