يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آگهی‌های دولتی استان بوشهر از طریق سامانه جامع رسانه های کشور توزیع می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آنیتا مظفری اظهار کرد: تعیین ضوابط و مقررات توزیع و نشر انواع آگهی های دولتی در داخل و خارج از کشور از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. دستگاه های اجرایی و نشریات دارای مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات مکلف به اجرای این ضوابط هستند.
کد خبر: ۲۲۳۵۳
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آگهی‌های دولتی استان بوشهر از طریق سامانه جامع رسانه های کشور توزیع می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آنیتا مظفری اظهار کرد: تعیین ضوابط و مقررات توزیع و نشر انواع آگهی های دولتی در داخل و خارج از کشور از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. دستگاه های اجرایی و نشریات دارای مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات مکلف به اجرای این ضوابط هستند.

\n\n

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در طرح جدید توزیع آگهی از طریق سامانه جامع رسانه های کشور مراحل مختلف سفارش آگهی از سازمان و دستگاه آگهی دهنده به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، توزیع و تحویل آگهی ها بین نشریات، اعلام گزارش انتشار از سوی نشریات به ادارات کل فرهنگ و ارشاد، صدور گواهی ارزش آگهی و تحویل مجدد به دستگاه آگهی دهنده انجام می شود.

\n\n

مظفری در ادامه افزود: در مرحله اول اجرای این طرح، آگهی ها به صورت مکتوب و کاغذی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می شود اما در فاز بعدی اجرای سامانه، تمام مراحل تا اعلام گزارش چاپ به صورت الکترونیک انجام می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: در استان بوشهر نیز طرح توزیع آگهی های دولتی از طریق سامانه جامع رسانه های کشور در حال اجرا است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر