جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از برگزاری هجدهمين جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر در روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، احمد مرادی اظهار داشت: خیرین همواره در توسعه و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی نقشی بسیار مهم و اساسی داشته‌اند و در استان بوشهر نیز شاهد اجرای پروژه‌های بسیار مهمی با حضور و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز هستیم.
کد خبر: ۲۲۳۸۷
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از برگزاری هجدهمين جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر در روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد مرادی اظهار داشت: خیرین همواره در توسعه و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی نقشی بسیار مهم و اساسی داشته‌اند و در استان بوشهر نیز شاهد اجرای پروژه‌های بسیار مهمی با حضور و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز هستیم.

\n\n

وی از برگزاری هجدهمين جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر در روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: این برنامه با حضور مسئولان ارشد استان و خیران ارزشمند مدرسه‌ساز در سالن دبيرستان استعدادهای درخشان حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

\n\n

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با تاکید بر لزوم ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان، بیان کرد: دولت به تنهایی قادر به توسعه فضاهای آموزشی نیست و در این بین حمایت‌های خیرین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

\n\n

وی ادامه داد: توسعه فضاهای آموزشی امری لازم و ضروری است و اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر در این راستا نهایت توان و ظرفیت خود را به کار می‌گیرد.

\n\n

مرادی افزود: جشنواره خیرین مدرسه ساز علاوه بر سپاس از خدمات خيرين نيك انديش مدرسه ساز، فرصتی فراهم می‌کند تا عملكرد یکساله خود را بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا ضمن برطرف کردن نقايص، در راستای کسب موفقیت‌ها جشن گرفته و از خدمات صادقانه تلاشگران و نيك انديشان عرصه مدرسه‌سازی تقدیر شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر