شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: 100 نفر از معلمان، هنرآموزان و كار آفرينان برتر هنرستان كار دانش فارابي شهرستان دير در مراسمي تجليل شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ايرنا، در اين آيين امام جمعه دير گفت: يكي از دستآورد مهم انقلاب اسلامي اهميت دادن به خودباوري جوانان بود.\n\nحجت الاسلام سيد علي حسيني افزود: كار تنها پشت ميز نشستن نيست بلكه انجام كار سخت و وتلاش است.\n\nوي كار را يك ارزش و جهاد در راه خدا دانست و گفت:جوانان بايد با كار و تلاش سربار ديگران نشوند و به استقلال اقتصادي اهميت بدهند.
کد خبر: ۲۲۳۸۹
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: 100 نفر از معلمان، هنرآموزان و كار آفرينان برتر هنرستان كار دانش فارابي شهرستان دير در مراسمي تجليل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ايرنا، در اين آيين امام جمعه دير گفت: يكي از دستآورد مهم انقلاب اسلامي اهميت دادن به خودباوري جوانان بود.

\n\n

حجت الاسلام سيد علي حسيني افزود: كار تنها پشت ميز نشستن نيست بلكه انجام كار سخت و وتلاش است.

\n\n

وي كار را يك ارزش و جهاد در راه خدا دانست و گفت:جوانان بايد با كار و تلاش سربار ديگران نشوند و به استقلال اقتصادي اهميت بدهند.

\n\n

رئيس اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي گفت: در شهرستان دير بيش از 14 هزار كارگر فعال هستند كه از اين تعداد 780 كارگر در شركت متانول كاوه كار مي كنند.

\n\n

الياس شه دوست افزود: چهار ميليارد ريال تسهيلات بانكي با سود 14 درصد سال گذشته به 80 نفر براي ايجاد مشاغل خانگي پرداخت شده است.

\n\n

وي اظهارداشت: همچنين پيشنهاد برگزاري جشنواره تعاوني هاي برتر استان به ميزباني اين شهرستان به اداره كل استان داده شده است.

\n\n

در ادامه از 100 نفر از معلمان، هنرآموزان و كارآفرينان برتر شهرستان با لوح سپاس و هدايايي قدرداني شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر