جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: مرکز تربیت معلم شهیدرجایی سابق شهر برازجان پس از چند سال تعطیلی به دانشگاه فرهنگیان ارتقا یافت و برای سال تحصیلی آینده دانشجو می پذیرد.
کد خبر: ۲۲۵۶
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۷

فکرشهر: رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: مرکز تربیت معلم شهیدرجایی سابق شهر برازجان پس از چند سال تعطیلی به دانشگاه فرهنگیان ارتقا یافت و برای سال تحصیلی آینده دانشجو می پذیرد.

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی فرد در نشست با اصحاب رسانه افزود: دانشگاه فرهنگیان برازجان تجهیز خواهد شد و با پذیرش دانشجو در دو رشته لیسانس و یک رشته فوق لیسانس ترم اول سال تحصیلی آینده را آغاز خواهد کرد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: اصول راهبردی مدیریت آموزش و پرورش براساس سند تحول بنیادین این نهاد فرهنگی است.

لواسانی فرد ادامه داد: بخش بزرگی از تحقق منویات رهبری براساس شعار سال برعهده آموزش وپرورش است که برنامه ریزی لازم برای نیل به اهداف در این زمینه ضروری است.

وی بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نگاهش به تربیت انسان بالغ، عاقل و متعهد به ارزش های اسلامی است که دراولین گام ایجاد نشاط، همدلی، وحدت رویه، انگیزه مضاعف در بین فرهنگیان دردستور کار است.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان اضافه کرد: دربحث جذب نیرو آماری از نیروهایی که از سال های 89 و 90 و پیش از آن فعالیت آموزشی داشته اند برای تدریس در مقطع پیش دبستانی به اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ارائه شده است.

وی اظهار کرد: نیروهای فعال در پایه پیش دبستانی با مدرک دیپلم هفت سال، با مدرک فوق دیپلم پنج سال و با مدرک لیسانس چهار سال فعالیت آموزشی مستمر داشته باشند، جذب آموزش وپرورش خواهند شد.

لواسانی فرد ادامه داد: استخدام نیروی رسمی، قراردادی وپیمانی براساس دستورالعمل وزارتی در سایر مقاطع در دستور کار سال جاری نیست.

وی گفت: تقسیم نیروها در مناطق مختلف به صورت عادلانه و براساس امتیازبندی رده های پایین تا بالا صورت خواهد گرفت و برای ترغیب نیروهای شاغل در بخش ارم و بوشکان منزل سازمانی در اختیار آنها قرار می گیرد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از راه اندازی مجدد درمانگاه فرهنگیان برازجان خبر داد و افزود: اقدامات زیادی برای احیای این مرکز، جلوگیری از ابطال مجوز و جذب پزشک عمومی، دندانپزشک و چشم پزشک در آن انجام گرفته است.

لواسانی فرد گفت: سال تحصیلی آینده هیچ گونه وجهی برای ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس دولتی، نمونه، شاهد و خاص دریافت نخواهد شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر