دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: پرداخت حق آلایندگی شرکت ها و تاسیسات نفتی همجوار حق مردم این شهرستان و از خواسته های ما از وزارت نفت است.به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بدین منظور پیگیری های لازم انجام و توافقاتی به دست آمده است.وی اظهارکرد: این خواسته در نشست اخیر با مدیر و کارشناسان مناطق نفت خیز جنوب کشور مطرح و آنان پذیرفتند که مبلغی بابت حق آلایندگی مربوط به مشعل های روباز موجود که درحال سوختن است، به این شهرستان پرداخت شود.
کد خبر: ۲۳۶۵
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: پرداخت حق آلایندگی شرکت ها و تاسیسات نفتی همجوار حق مردم این شهرستان و از خواسته های ما از وزارت نفت است.

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بدین منظور پیگیری های لازم انجام و توافقاتی به دست آمده است.

وی اظهارکرد: این خواسته در نشست اخیر با مدیر و کارشناسان مناطق نفت خیز جنوب کشور مطرح و آنان پذیرفتند که مبلغی بابت حق آلایندگی مربوط به مشعل های روباز موجود که درحال سوختن است، به این شهرستان پرداخت شود.

فرماندارگناوه گفت: پیگیری انجام امور به شهرداری و شورای اسلامی شهر محول شده که انتظار داریم تا حصول نتیجه آن را دنبال کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر علاوه بر همجواری با تاسیسات و شرکت های نفتی، در مسیر خطوط لوله های انتقال نفت خام دربستر دریا به پایانه نفتی جزیره خارک قرار دارد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر