شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: مسئول دفتر انجمن سینمای جوان برازجان گفت: نهمین هفته ی فیلم و عکس این دفتر از 4 تا 8 خردادماه برگزار خواهد شد...
کد خبر: ۲۳۸۷
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: مسئول دفتر انجمن سینمای جوان برازجان گفت: نهمین هفته ی فیلم و عکس این دفتر از 4 تا 8 خردادماه برگزار خواهد شد.

شهرام سلیمی فرد در گفت و گو با فکرشهر اظهار داشت: هفته های فیلم و عکس در مدیریت های قبلی و ستاد مرکزی انجمن، بودجه و تعریف خاصی داشت و علت برگزاری این هفته ها ایجاد رقابت بین هنرجویان دفاتر بود.

وی ادامه داد: در سال های اخیر برگزاری این هفته ها متوقف شده بود ولی با مدیریت جدید انجمن، برگزاری این دوره ها مجددا آغاز شده و بر همین اساس در دفتر برازجان نیز هفته ی فیلم و عکس از روز یکشنبه، 4 خردادماه آغاز می شود.

سلیمی فرد با بیان این که این آیین تا 8 خرداد ادامه دارد، گفت: هدف برگزاری این هفته بالا بردن کیفیت عکس ها و فیلم های دفاتر، نقد و بررسی آثار بدون داوری و استرس هنرجو و نمایش آثار با حضور خانواده های هنرجویان می باشد و خروجی آن نیز عکس ها و فیلم های با کیفیت برای حضور در مسابقات و جشنواره های داخلی و خارجی خواهد بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ورک شاپ و کارگاه های آموزشی برای هنرجویان و علاقه مندان برگزار می شود.

مسئول دفتر انجمن سینمای جوان برازجان پیرامون برنامه های این دفتر در هفته ی عکس و فیلم نیز اظهار داشت: کارگاه نقد و بررسی آثار، نمایش فیلم های تولیدی دفتر برازجان از سال 60 تاکنون،  ورکشاپ آموزشی عکاسی خبری و نور و تصویر، تقدیر از مدرسان انجمن و صاحبان عناوین دفتر برازجان از جمله برنامه های این هفته می باشد.

به گزارش فکرشهر، افتتاحیه ی این آیین ساعت 5 بعد از ظهر روز یکشنبه، 4 خردادماه با حضور هنرجویان انجمن سینمای جوان برازجان و اختتامیه نیز با حضور برخی مسئولین دشتستان در کنار هنرمندان ساعت 9 صبح روز پنج شنبه، 8 خردادماه در سالن این دفتر در برازجان خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر