يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: بازرسی و نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها می‌تواند تخلفات را به حداقل برساند و رضایتمندی مردم را جلب کند.به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده در بازدید سرزده از چند نانوایی به همراه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و امور صنفی شهرستان تنگستان ضمن تقدیر و تشکر از سخت‌کوشی این قشر زحمتکش اظهار داشت: مسئولان نانوایی‌ها باید بر ارائه خدمات کمی و کیفی به مشتریان در زمینه تهیه نان با کیفیت و رعایت زمان کار نانوایی‌ها نظارت کنند.فرماندار تنگستان تصریح کرد: توجه به جایگاه نان در سبد غذایی مردم و رعایت بهداشت و اصول صحیح در تهیه و پخت نان در نانوایی‌ها ضروری است.
کد خبر: ۲۶۵۶
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: بازرسی و نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها می‌تواند تخلفات را به حداقل برساند و رضایتمندی مردم را جلب کند.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده در بازدید سرزده از چند نانوایی به همراه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و امور صنفی شهرستان تنگستان ضمن تقدیر و تشکر از سخت‌کوشی این قشر زحمتکش اظهار داشت: مسئولان نانوایی‌ها باید بر ارائه خدمات کمی و کیفی به مشتریان در زمینه تهیه نان با کیفیت و رعایت زمان کار نانوایی‌ها نظارت کنند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: توجه به جایگاه نان در سبد غذایی مردم و رعایت بهداشت و اصول صحیح در تهیه و پخت نان در نانوایی‌ها ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نظارت ضعیف بر نانوایی‌ها زمینه را برای تخلف برخی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: باید به این مهم توجه شود که بازرسی و نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها می‌تواند تخلفات را به حداقل برساند و رضایت مردم را جلب کند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه تهیه نان باکیفیت و عرضه آن به مردم یکی از دغدغه‌های مسئولان است، افزود: متاسفانه برخی به این مهم توجه کافی ندارند و در زمینه بهداشت و رعایت اصول آن کوتاهی می‌کنند.

وی با تذکر به برخی از مسئولان نانوایی‌های شهر اهرم از آنها خواست تا ضمن رعایت اصول بهداشتی در نانوایی زمینه را برای تهیه نان مرغوب و باکیفیت به منظور عرضه به مردم آماده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر