يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: احمد عبدالله زاده به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دیر معارفه شد.به گزارش فکرشهر، امام جمعه دیر بعدازظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دیر اظهار داشت: در قرآن کریم آمده که امانت باید به اهلش سپرده شود و ادای امانت تکلیف شرعی است.حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: پست‌ها در جامعه دوام ندارد اما فرصت‌ها باید غنیمت شمرده شود و در راه خدمت به مردم و تربیت دانش آموزان تلاش جدی شود.پرهیز از شعار و سیاسی کاری در برنامه‌ها
کد خبر: ۲۷۲۲
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: احمد عبدالله زاده به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دیر معارفه شد.

به گزارش فکرشهر، امام جمعه دیر بعدازظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دیر اظهار داشت: در قرآن کریم آمده که امانت باید به اهلش سپرده شود و ادای امانت تکلیف شرعی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: پست‌ها در جامعه دوام ندارد اما فرصت‌ها باید غنیمت شمرده شود و در راه خدمت به مردم و تربیت دانش آموزان تلاش جدی شود.

پرهیز از شعار و سیاسی کاری در برنامه‌ها

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دیر نیز در این مراسم به برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: شتاب زدگی، شعار تنها، سطحی نگری و سیاسی کاری در کار اجرایی ندارم.

احمد عبدالله زاده افزود: آموزش و پرورش گسترده است و رسالت اصلی تربیت و هدایت به حیات طیبه است و پیشرفت امروز جامعه مدیون نقش آموزش و پرورش است.

مدیرجدید آموزش و پرورش شهرستان دیر تصریح کرد: منابع انسانی کارآمد محور توسعه و آموزش کلید رشد و معلم رکن آموزش است که باید به آن ارزش زیادی داده شود.

 توسعه فعالیت های دینی و پرورشی/ بسط عدالت آموزشی

وی بر لزوم تکریم معلمان و حفظ جایگاه این قشر تلاش‌گر تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: کاری می کنم که جایگاه معلم حفظ شود و محیطی صمیمی سرشار از محبت بین همکاران ایجاد کنم.

عبدالله‌زاده گفت: اعتقاد به تعامل به سایر ادارات، تدوین نقشه راه، توانمند سازی نیروی انسانی، اجرای تدریجی در برنامه‌ها، توجه جدی به منابع موجود، نظارت مستمر در مدارس و ارتقای مدیریت را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: بسط عدالت آموزشی، توسعه فعالیت های دینی و پرورشی، توجه به مدارس فنی وحرفه ای، تقویت مشارکت عمومی و بهسازی فضاهای آموزشی از سیاست های اجرایی آموزش وپرورش شهرستان است.

لازم به ذکر است که در این مراسم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی و فرهنگیان شهرستان دیر مدیر جدید آموزش و پرورش دیر معرفی و از خدمات مدیر سابق تقدیر شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر