شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: گردهمایی سالانه فیلمسازان و عکاسان تنگستان از امروز در شهر اهرم آغاز شد.
کد خبر: ۲۷۵۲
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، گردهمایی فیلمسازان و عکاسان دفتر تنگستان با افتتاح نمایشگاه عکس راه یافتگان به بخش نهایی نخستین جشنواره عکس همراه تنگستان که 49 عکس از 29 عکاس به داوری داریوش غریب‌زاده، مهیار دولتخواه و سعید عرب‌زاده برگزار شد.

آثار برگزیده در نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته شد، در این مراسم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، شهردار اهرم، اعضای شورای شهر، هنرمندان و علاقه‌مندان حضور داشتند.

این نمایشگاه با موضوع طبیعت به مدت 10 روز برپا خواهد بود، همچنین در بخش فیلم، پخش 8 مستند، یک انیمیشن و 13 داستانی و 3 تجربی در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای بهمن اداره ارشاد شهرستان تنگستان آغاز شد.

بر اساس این گزارش کارگاه تخصصی عکاسی دیجیتال با حضور «مهیار دولتخواه و سعید عرب زاده» از داوران جشنواره عکس همراه تنگستان  نیز امروز با طرح مباحث «عکاسی دیجیتال و نقد و بررسی آثار» در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

دفتر سینمای جوان تنگستان به دلیل تقارن  مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس همراه تنگستان و اهدای جوایز برگزیدگان این جشنواره، با هفته فیلم و عکس، گردهمایی عظیم عکاسان و فیلمسازان جوان را خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر