دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از ساخت سه مدرسه جدید در سه مقطع در عالی‌شهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، فرامرز سلیمی‌فرد در بازدید از روند ساخت سه مدرسه جدید در عالی‌شهر اظهار داشت: وجود مدرسه زیبا و دارای امکانات مناسب به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در فضای مدرسه احساس آرامش بیشتری داشته باشند و با روحیه بهتری تحصیل کنند.وی افزود: در این راستا سه مدرسه جدید در شهر عالی‌شهر در حال ساخت است که دو مدرسه آن 12 کلاس و یکی از آنها دارای 6 کلاس است.
کد خبر: ۲۷۶۲
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از ساخت سه مدرسه جدید در سه مقطع در عالی‌شهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، فرامرز سلیمی‌فرد در بازدید از روند ساخت سه مدرسه جدید در عالی‌شهر اظهار داشت: وجود مدرسه زیبا و دارای امکانات مناسب به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در فضای مدرسه احساس آرامش بیشتری داشته باشند و با روحیه بهتری تحصیل کنند.

وی افزود: در این راستا سه مدرسه جدید در شهر عالی‌شهر در حال ساخت است که دو مدرسه آن 12 کلاس و یکی از آنها دارای 6 کلاس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با بیان اینکه یکی از مدارس 12 کلاس برای اول مهر آماده افتتاح است، خاطرنشان کرد: دو مدرسه دیگر نیز 70 درصد پیشرفت داشته است و در آینده نزدیک نیز برای افتتاح آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه نوآوری در آموزش موجب ارتقای سطح کنکور می‌شود، گفت: توجه به نوآوری در شیوه‌های آموزش موجب اشتیاق دانش‌آموزان به تحصیل و ارتقای سطح شهرستان در کنکور می‌شود.

سلیمی‌فرد اظهار داشت: استفاده از شیوه قدیمی تدریس با وجود ابزارهای جدیدی که اکنون دانش‌آموزان با آن در ارتباط هستند برای آنها کسل‌کننده است و عدم اشتیاق دانش‌آموزان به مدرسه و تحصیل را به‌همراه دارد.

وی با بیان اینکه علاقه دانش‌آموزان به تحصیل از مهم‌ترین عوامل رشد سطح کنکور در هر شهرستان است، افزود: استفاده از کلاس‌های هوشمند و بهره‌گیری از ابزارهای نوین آموزشی و همچنین برگزاری کلاس‌های مختلف کنکور از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا در این شهرستان صورت گرفته است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر