جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اگر شرایط اجرای عمومی برنامه های موسیقی های مجاز با مجوز و نظارت دستگاه های مربوط درسالن های رسمی فراهم نشود، این موضوع...
کد خبر: ۲۷۹۱
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۷

فکرشهر:  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اگر شرایط اجرای عمومی برنامه های موسیقی های مجاز با مجوز و نظارت دستگاه های مربوط درسالن های رسمی فراهم نشود، این موضوع زیر زمینی دنبال می شود و آسیب زا است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، حمیده ماحوزی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم افزود: اگر موسیقی زیرزمینی و به شکل غیر مجاز دنبال شود، به معضل تبدیل می شود و ده ها آسیب دیگر با خود به همراه می آورد.

وی اضافه کرد: باید شرایطی فراهم کنیم تا با هدایت و نظارت زمینه بروز آسیب ها کمتر شود.

ماحوزی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تجمیع موضوع اقتصاد و فرهنگ در نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بیانگر این است که توسعه بدون توجه فرهنگ امکان پذیر نیست. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شوراهای فرهنگ عمومی بالاترین ظرفیت را در همسو کردن دستگاه های فرهنگی د سال اقتصاد و فرهنگ دارند.

وی اضافه کرد: سطوح مختلف اقشارجامعه نیازهای متفاوتی دارند که حساسیت و سختی برنامه ریزی در کار فرهنگی را بیشتر می کند.

ماحوزی یادآورشد: با توجه به گسترده بودن حوزه فرهنگ، دستگاه های متعددی از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و حوزه های علمیه عهده دار انجام فعالیت های فرهنگی هستند و جلسه شورای فرهنگ عمومی کمک می کند تا تعامل بین این دستگاه ها بهتر اتفاق بیفتد.

ماحوزی افزود: این باعث هوشیار بودن متولیان فرهنگی در راه لبیک گفتن به پیام مقام معظم رهبری خواهد شد.

وی گفت: استان بوشهر با داشتن هنرمندانی برجسته در سطح ملی و بین المللی در شاخه های مختلف فرهنگی و هنری زمینه لازم را برای توسعه و پیشرفت دارند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر