يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به منافع استان و کار کارشناسی اعتقاد داریم، نیازی به تغییر مسیر راه آهن بوشهر نیست، چرا که باعث تاخیر بیشتر در این پروژه می شود...\r\n
کد خبر: ۲۷۹۴
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به منافع استان و کار کارشناسی اعتقاد داریم، نیازی به تغییر مسیر راه آهن بوشهر نیست، چرا که باعث تاخیر بیشتر در این پروژه می شود.

به گزارش فکرشهر، سیدمحمدمهدی پورفاطمی در گفتگو با خلیج فارس با اشاره به اظهارنظر اخیر نماینده دشتستان درباره پیگیری تغییر مسیر راه آهن بوشهر گفت: در طراحی راه آهن شیراز- بوشهر مقرر شده شهرستان دشتستان نیز به صورت آنتنی به خط ریلی متصل شود، اما اصرار بر تغییر مسیر پروژه، منجر به کارشناسی جدید و تاخیر بیشتر در پروژه می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: با توجه به اینکه با همکاری نوبخت معاون برنامه ریزی رییس جمهور 3 هزار میلیارد تومان برای راه آهن بوشهر تخصیص یافته، انتظار می رود روند اجرایی پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

پورفاطمی افزود: پروژه راه آهن منافع فراوانی برای استان دارد که انتظار می رود ضمن جدیت دولت برای تسریع در آن، از مسائلی که تاخیر در پروژه را دامن می زند، جلوگیری کنیم. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر