يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای شهر بوشهر گفت: باید زمینه تماشای بازی‌های جام جهانی در تعدادی از پارک‌های سطح شهر فراهم شود.به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده در نشست سه شنبه شب شورای شهر بوشهر با تبریک حضور حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم ملی در جام جهانی 2014 اظهار داشت: امیدواریم این حضور با درخشش برای تیم ملی همراه شود.
کد خبر: ۲۸۵۴
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: رییس شورای شهر بوشهر گفت: باید زمینه تماشای بازی‌های جام جهانی در تعدادی از پارک‌های سطح شهر فراهم شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده در نشست سه شنبه شب شورای شهر بوشهر با تبریک حضور حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم ملی در جام جهانی 2014 اظهار داشت: امیدواریم این حضور با درخشش برای تیم ملی همراه شود.

برزگرزاده با بیان اینکه در این فصل از سال به دلیل گرمای هوا، بیشتر شهروندان در ساعت های شب برای تفریح از منزل خارج می شوند، گفت: از شهرداری درخواست می شود زمینه پخش زنده بازی های جام جهانی در برخی از پارک های ساحلی بوشهر را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: باید امکانات تماشای بازی‌های جام جهانی در چند پارک فراهم شود تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

به گفته رییس شورای شهر، در صورت رضایت مندی شهروندان، می توان این اقدام را برای بعد از مسابقات جام جهانی نیز ادامه داد.

آزادشهرکی شهردار بوشهر نیز که در این جلسه حضور داشت، با استقبال از پیشنهاد رییس شورای شهر، خبر داد: با سفارش تلویزیون های شهری یا نصب سیستم ویدپروژکشن، این مهم عملی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: بخشی از بازی های جام جهانی که همزمان با حضور شهروندان در پارک های ساحلی می باشد، به صورت زنده پخش شود.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از جمعه آینده 23 خردادماه با دیدار تیم میزبان و کرواسی آغاز می شود.

اولین دیدار تیم ملی کشورمان نیز 26 خردادماه ساعت 23:30 دقیقه مقابل نیجریه خواهد بود. بازی های تیم ملی با آرژانتین و بوسنی نیز به ترتیب 31 خرداد در ساعت 20:30 و 4 تیر در ساعت 19:30 برگزار می شود.

برپایه این گزارش، بازی های گروهی جام جهانی برزیل به وقت ایران از ساعت 19:30 تا 2:30 دقیقه بامداد متفاوت می باشد. 

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر