يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین نیروی دریایی ارتش گفت: با وجود حضور و نقش نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس، امروز حضور این نیرو در آبهای بین المللی و حفاظت و صیانت از منافع جمهوری اسلامی دراین مناطق از ماموریتهای اصلی نیروی دریایی ارتش است.به گزارش فکرشهر، امیردریادارغلامرضا خادم بی غم روز جمعه در حاشیه بازدید از پایگاه دریایی خارگ افزود: با توجه به اینکه پایگاه دریایی خارگ در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرد، امروز نیز این پایگاه بعنوان پایگاه مهم باید همانند گذشته عملیاتی باشد.
کد خبر: ۲۸۵۷
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: جانشین نیروی دریایی ارتش گفت: با وجود حضور و نقش نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس، امروز حضور این نیرو در آبهای بین المللی و حفاظت و صیانت از منافع جمهوری اسلامی دراین مناطق از ماموریتهای اصلی نیروی دریایی ارتش است.

به گزارش فکرشهر، امیردریادارغلامرضا خادم بی غم روز جمعه در حاشیه بازدید از پایگاه دریایی خارگ افزود: با توجه به اینکه پایگاه دریایی خارگ در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرد، امروز نیز این پایگاه بعنوان پایگاه مهم باید همانند گذشته عملیاتی باشد.

وی اظهار کرد: برای دفاع از مرزهای آبی کشور در نقاط دور و نزدیک باید اشراف اطلاعاتی در همه ابعاد و رصد نیروهای فرامنطقه ای انجام شود.

بی غم گفت: این مهم با کمک پایگاههای نیروی دریایی راهبردی ارتش محقق می شود.

وی یادآور شد: با توجه به این داده ها وضعیت آینده را می توان پیش بینی کرد و اگر تحریکی بر ضد منافع کشورمان شود آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر