سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
فکرشهر: استاندار تهران گفت: میزان خسارت وارده توفان 12خرداد استان تهران جدا از بخش کشاورزی 49 میلیارد تومان برآورد شده است.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، ˈسید حسین هاشمیˈ عصر سه شنبه در جلسه مدیریت بحران به منظور تحلیل و بررسی توفان 12 خرداد استان تهران اظهار کرد: 27 نفر در حادثه توفان 12خرداد مجروح و پنج نفر فوت شدند. وی افزود: تیمی برای تسلیت به خانواده های داغ دیده تعیین نموده ایم و نیز راه های جبران خسارت ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 
کد خبر: ۳۰۰۳
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: استاندار تهران گفت: میزان خسارت وارده توفان 12خرداد استان تهران جدا از بخش کشاورزی 49 میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، ˈسید حسین هاشمیˈ عصر سه شنبه در جلسه مدیریت بحران به منظور تحلیل و بررسی توفان 12 خرداد استان تهران اظهار کرد: 27 نفر در حادثه توفان 12خرداد مجروح و پنج نفر فوت شدند. 

وی افزود: تیمی برای تسلیت به خانواده های داغ دیده تعیین نموده ایم و نیز راه های جبران خسارت ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

هاشمی با اشاره به شایعه استعفای مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: هر تغییر و تحولی در استان با صلاح دید استاندار صورت می گیرد و فعلا استعفای مدیرکل هواشناسی استان تا مشخص شدن نتایج معلق می شود. 

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در پایتخت خواستار تشکیل جلسه ای با حضور معاون امور عمرانی استاندار و رییس ستاد مدیریت بحران کشور شد تا در خصوص اینکه آیا سازمان هواشناسی در حادثه توفان دخیل بوده یا خیر، بررسی شود. 

هاشمی گفت: این جلسه باید تعیین کند آیا مدیر هواشناسی استان باید عزل یا توبیخ شود و یا این که کوتاهی صورت گرفته در نتیجه کمبود امکانات حادثه رخ داده است . 

وی خواستار اجرایی شدن هر چه سریع تر سیستم اخطار آنی در محل استانداری، صدا و سیما و شهرداری تهران شد. 

استاندار تهران در این جلسه خواستار آن شد که آیین نامه سیستم مدیریت بحران کشور با شرایط جدید بررسی و به روز شود . 

هاشمی همچنین از مردم خواست در حوادث و بحران ها احساس مسوولیت کرده و در کنار مدیران استان باشند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر