دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در نشست اخیر نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام  موسوی نژاد به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.به گزارش فکرشهر، در آغاز سومین سال فعالیت مجلس نهم، در جلسه روز گذشته (سه شنبه 20 خردادماه) نمایندگان استان بوشهر، نماینده دشتستان به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر انتخاب شد.
کد خبر: ۳۰۲۳
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: در نشست اخیر نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام  موسوی نژاد به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر، در آغاز سومین سال فعالیت مجلس نهم، در جلسه روز گذشته (سه شنبه 20 خردادماه) نمایندگان استان بوشهر، نماینده دشتستان به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر انتخاب شد.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد با بیان اینکه همه باید به توسعه استان بوشهر بیاندیشیم، اظهارداشت: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل های فراوانی در زمینه نیروی انسانی مستعد و نخبه و همچنین ثروت های عظیم و منابع خدادادی و محرک های موثر جهت اقتصادی پویا و فعال است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: وضعیت مردم و پیشرفت استان باید بیش از گذشته در صدر توجهات مسئولان استانی و کشوری قرار بگیرد که لازمه آن تلاش جهادی و اتحاد مسئولان است.

نماینده مردم دشتستان در خانه ملت تصریح کرد: پایتخت انرژی کشور یکی از مهمترین مراکز اقتصادی ایران و خاورمیانه که به مثابه چشم اقتصادی کشورمان مطرح می باشد باید به رشد و شکوفایی لازم که درخور شان و جایگاه بزرگ مردمانش می باشد، برسد.

موسوی نژاد با تاکید بر اینکه دسترسی سریع به قله های رفیع پیشرفت و توسعه در گرو استفاده از متخصصین بومی و دلسوز استان می باشد، گفت: نیروهای جوان، متخصص و با انگیزه که به صورت جهادی به ارائه خدمات و مشاوره و همکاری با سایر مسئولان درجهت اعتلای جمهوری اسلامی گام برمیدارند لایق تقدیر و استفاده در مدارج بالاتر هستند.

وی اضافه کرد: از همه نخبگان و صاحبان خرد جمعی، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان و سایر اقشار فرهیخته استان بوشهر دعوت می کنیم در جهت ایجاد تحول بنیادین و اثرگذار در راستای توسعه ی همه جانبه استان طرح و پیشنهادات سازنده ای که موجب تسهیل و تسریع این مسیر می شود را در اختیار نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی قراردهند تا از آنها در نقشه راه توسعه استان استفاده شود.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر مردم این استان را انسان هایی مومن، مبارز، قهرمان و شهیدپرور توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: مردم ما در همه ی عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پس از آن از ارزشهای خود دفاعی و صف ناشدنی نموده و شوق آنها در سازندگی کشور ناشی از تعهد و حس خدمتگزاری به این آب و خاک است.

منبع:تکلیف

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر