يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: در آئینی با حضور معاونان وزیر نفت، مهدی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس معارفه شد.به گزارش فکرشهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ظهر چهارشنبه در این آئین با اشاره به اهمیت و جایگاه منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس اظهار داشت: توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی یکی از اولویت های وزارت نفت است که وزیر نفت نیز حمایت‌های بسیار خوبی را در این زمینه دارند.رکن‌الدین جوادی با اشاره به تاکید وزیر نفت مبنی بر توسعه فازهای در دست اجرای پارس جنوبی خاطرنشان ساخت: از همه توان و ظرفیت در این راستا استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
کد خبر: ۳۰۳۱
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: در آئینی با حضور معاونان وزیر نفت، مهدی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس معارفه شد.

به گزارش فکرشهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ظهر چهارشنبه در این آئین با اشاره به اهمیت و جایگاه منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس اظهار داشت: توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی یکی از اولویت های وزارت نفت است که وزیر نفت نیز حمایت‌های بسیار خوبی را در این زمینه دارند.

رکن‌الدین جوادی با اشاره به تاکید وزیر نفت مبنی بر توسعه فازهای در دست اجرای پارس جنوبی خاطرنشان ساخت: از همه توان و ظرفیت در این راستا استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی به نقش منطقه ویژه پارس جنوبی در تولید و تصفیه گاز اشاره کرد و بیان داشت: طی 15 سال گذشته بیش از 148 میلیارد مترمکعب گاز غنی در پارس جنوبی تولید شده است.

معاون وزیر نفت از تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان این منطقه برای توسعه فازهای در دست اجرای پارس جنوبی خبر داد و اضافه کرد: بهره‌برداری از فازهای در دست اجرا نقش بسیار مهمی در بهبود اقتصاد کشور خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اضافه کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی، شاهد درآمد 112 میلیارد دلار در سال از این فازها خواهیم بود.

جوادی افزود: وزارت نفت تاکید بسیار زیادی بر توسعه مناطق پیرامونی دارد که گام‌های بسیار خوبی نیز در این زمینه برداشته شده است و برای کاهش مشکلات ساکنین نقاط همجوار صنایع نفت و گاز تلاش می کنیم.

لازم به ذکر است که در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های مسعود نصوری، مهدی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس معارفه شد.

این مراسم با حضور جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، دکتر احمدی نماینده شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

منبع:فکرشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر