يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۵۶۹
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۵

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از کمبود فضای آموزشی در بردخون خبر داد و گفت: احداث مدارس جدید ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، ظهیر محمودی عصر یکشنبه در نشست انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس بردخون اظهار داشت: انجمن‌های اولیا و مربیان به عنوان بازوی توانمندی در مدارس همراه و حامی فعالیت‌ها هستند و نقش ویژه‌ای در ارتقای مدارس دارند.

وی با بیان اینکه مدارس تلاش‌های مضاعفی داشته‌اند، افزود: کیفیت بخشی مدارس و نقش آفرینی در برنامه‌های تعلیم و تربیت وظیفه‌ای همگانی و عمومی است و باید به این باور برسیم که مشارکت در مدارس در همه سطوح اجرایی شود.

محمودی نیاز به احداث کلاس‌های درس و مدرسه را ضروری دانست و گفت: با توجه به افزایش جمعیت با کمبود فضای آموزشی در مدارس روبرو هستیم که امیدواریم خیرین و نیک اندیشان برای ساخت مدرسه پیشگام شوند و نیازها را رفع کنند تا دانش آموزان بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به پیشتازی منطقه در همه عرصه‌ها، اضافه کرد: بیشتر مدارس منطقه به تجهیزات هوشمند مجهز شده‌اند و دانش آموزان و معلمان بهره زیادی از آن می‌برند که امیدواریم مدارس دیگر نیز از این نعمت برخوردار شوند.

وی خواستار حفظ آرامش مدارس شد و گفت: با همه توان و امکانات برای به روزآوری مدارس تلاش می‌کنیم اما انتظار داریم اولیا نیز همراه ما در این زمینه باشند.

در ادامه نمایندگان اولیاء پیرامون مطالبات و خواسته ها مانند جذب کمک های مالی، فرهنگ مشارکت، ساخت نمازخانه در مدارس، حضور مستمر اولیا در مدارس و تشویق دانش آموزان سخن گفتند و حسن زارعی به عنوان نماینده اولیا در شورای آموزش و پرورش انتخاب شد.

 ۲۴مدرسه و ۸ پیش دبستانی با جمعیت بیش از ۱۰ نفر بردخون دارای انجمن اولیا و مربیان هستند که ۲۳۶ نفر عضو دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر