دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه طرح امنیت محله‌محور‌ در ‌بوشهر و دشتستان با موفقیت اجرا شد‌، گفت: در این راستا‌ 50 کیلوگرم تریاک و 80 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۳۰۶۷
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، وحید زرین‌کلاه اظهار داشت: طرح امنیت محله محور از ابتدا سال جاری آغاز شده و تا امروز پنج مرحله آن در شهرستان بوشهر و دشتستان با موفقیت اجرا شده است.

رئیس پلیس مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه طرح امنیت محله محور رضایت و اطمینان خاطر حداکثری شهروندان را به دنبال داشته، ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای پلیس مواد در اجرا طرح‌های محله محور که در محلات به معرض دید عموم گذاشته می‌شود با هدف آشنایی مردم با عملکرد خدمتگزاران آنها در نیروی انتظامی و همچنین دیدن نتایج تعامل شهروندان با پلیس مواد مخدر است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری پیرامون اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط پلیس مواد مخدر خاطرنشان کرد: در زمینه ترویج امور فرهنگی نیز از طریق حضور فرماندهی انتظامی استان با حضور در مساجد و همچنین مراکز آموزشی آموزش‌های لازم به شهروندان داده می‌شود.

زرین‌کلاه با اشاره به کشف تعدادی بطری حاوی مشروبات الکلی تصریح کرد: در اقدامات صورت گرفته در راستا اجرا طرح امنیت محله محور در روزهای اخیر که با هدف پاکسازی نقاط آلوده انجام شده 50 کیلوگرم تریاک و 80 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شده است و سه دستگاه خودرو نیز در اجرا این طرح توقیف شده و همچنین 53 نفر نیز دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه دلیل اصلی افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در چند ماه اخیر چیست، بیان داشت: افزایش تعامل سازنده مردم با موران نیروی انتظامی همراه با جدی‌تر شدن فرماندهی انتظامی برای کشف مواد عامل اصلی افزایش کشفیات مواد مخدر استان بوشهر در چند ماه اخیر بوده است.

وی گفت: هم استانی های عزیز می توانند از طریق ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر به شماره 2182835 اخبار مربوط به مواد مخدر گزارش دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر