شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کمبود نیرو یکی از مهمترین مشکلات اداره محیط زیست شهرستان کنگان است که لازم است تا تدابیر لازم برای بهبود وضعیت نیروی انسانی این اداره اتخاذ شود.به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حفظ و حراست از محیط زیست امروزه بیش از هر زمان دیگری ضروری به نظر می‌رسد چرا که افراد سودجو به روش‌های مختلفی در پی تخریب محیط زیست و بهره‌برداری سودجویانه از ان هستند.یکی از مهمترین موضوعاتی که می‌تواند در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست نقش آفرین باشد، نیروی انسانی است که باید با تعداد مورد نیاز در چارت‌های تعیین شده سازماندهی شوند.
کد خبر: ۳۱۰۱
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: کمبود نیرو یکی از مهمترین مشکلات اداره محیط زیست شهرستان کنگان است که لازم است تا تدابیر لازم برای بهبود وضعیت نیروی انسانی این اداره اتخاذ شود.
به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حفظ و حراست از محیط زیست امروزه بیش از هر زمان دیگری ضروری به نظر می‌رسد چرا که افراد سودجو به روش‌های مختلفی در پی تخریب محیط زیست و بهره‌برداری سودجویانه از ان هستند.

یکی از مهمترین موضوعاتی که می‌تواند در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست نقش آفرین باشد، نیروی انسانی است که باید با تعداد مورد نیاز در چارت‌های تعیین شده سازماندهی شوند.

شهرستان کنگان یکی از شهرستان‌ها بزرگ استان بوشهر است که در حال حاضر با مشکلاتی در زمینه تعداد نیروی انسانی در اداره محیط زیست روبرو است و تنها چهار نیرو در این اداره مشغول به کار هستند.

البته شهرستان جم و کنگان اشتراکاتی در زمینه اداره محیط زیست دارند که تنها پنج نفر نیروی انسانی این دو اداره را در این شهرستان‌ها اداره می‌کنند و بدیهی است که کمبود نیرو در این شهرستان‌ها به شدت احساس می‌شود.

کمبود خودرو در محیط زیست کنگان/ کمبود نیروی انسانی

فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات اداره محیط زیست شهرستان کنگان کمبود نیروی انسانی است که امیدواریم مسئولان در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

عباس تبرکی با اشاره به کمبود خودرو در اداره محیط زیست کنگان، اضافه کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز ادارات می تواند نقش بسیار مهمی در عملکرد مطلوب‌تر انها داشته باشد و باید این اداره تجهیز شوند.

وی به دیگر مشکلات  اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: عدم وجود آزمایشگاه تشخیص آلودگی آب و تعمیر ساختمان اداری محیط زیست شهرستان از جمله مشکلاتی بود که مورد توجه قرار گرفت.

فرماندار شهرستان کنگان ادامه داد: مسائل و مشکلات زیست محیطی شهرستان و کمبود نیرو و امکانت حفاظتی محیط زیست شهرستان از جمله مسایلی خواهد بود که در سفر روز شنبه خانم دکتر ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور به استان، با ایشان مطرح خواهم کرد.

تعداد نیروهای محیط زیست کنگان 30 درصد چارت است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: برای چارت سازمانی اداره شهرستان، 14 نفر نیرو پیش بینی شده  که در حال حاضر این اداره فقط چهار نیرو دارد .

احمد آزریار افزود: این اداره با همین امکانات و صرفا با یک نفر نیروی انسانی دیگر که در شهرستان جم مستقر است، وظیفه حفاظت از محیط زیست شهرستان جم نیز عهده دار است.

وی خاطرنشان کرد: استقرار و تجهیز پاسگاه محیط بانی، دریایی که بنا به ضرورت و با توجه به حضور صنایع نفت و گاز در شهرستان قبلا توسط سازمان محیط زیست پیش بینی شده است، از دیگر موارد و کمبودهایی است که انشاءالله از طریق فرماندار محترم شهرستان در حضور رییس سازمان مذکور عنوان خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر