شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۰۳۰
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: رئیس هیات بیلیارد و بولینگ استان بوشهر از قهرمانی بوشهر در نخستین دوره لیگ برتر بیلیارد کشور در رشته ایت بال خبر داد.

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میثم خرمایی پور افزود: حسن زراعتگر و ایلیا هندی دو بازیکنی بودند که به نمایندگی از استان بوشهر در این مسابقات حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: این مسابقات به مدت چهار روز و به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

خرمایی پور یادآور شد: استان بوشهر یکی از استان هایی است که رشته بیلیارد در سطح آن با استقبال خوبی همراه شده و اکنون 12 باشگاه بیلیارد در این استان فعال هستند.

وی افزود: در شهر بوشهر و عسلویه هر کدام سه باشگاه و در هر کدام از شهرهای گناوه، جم و برازجان نیز 2 باشگاه بیلیارد فعال هستند.

خرمایی پور همچنین با اشاره به ظرفیت های خوب بانوان استان بوشهر در رشته بیلیارد عنوان کرد: هم اکنون پنج تن از بانوان استان بوشهر در رنکینگ یک رشته بیلیارد قرار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در رشته بیلیارد چهار بار در طول سال برگزار می شود که استان بوشهر نیز برگزاری یکی از این چهار مرحله را عهده دار است.

خرمایی پور ادامه داد: با توجه به در پیش بودن مسابقه یاد شده که با حضور130 تا 140 بیلیاردباز از سراسر کشور در سالن آزادگان بوشهر برگزار می شود انتظار است با حمایت مالی لازم مسابقات را در خورشان استان بوشهر میزبانی کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر