يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سبک کونگ فوتوتایما شهرستان دیّر از درخشش جوانان بردخونی در هنرهای رزمی خبر داد.\r\n
کد خبر: ۳۱۰۴
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

به  گزارش فکرشهر، فرهاد فولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیر با تشریح چگونگی فعالیت هیئت هنرهای رزمی در بخش بردخون اظهار داشت: در سال 1385 فعالیت رشته ووشو در حوزه مقاومت کربلای بردخون با 22 نفر و مربیگری یکی از علاقمندان این رشته آغاز شد که تعداد کارآموزان در سال 1386 به 40 نفر رسید.

وی افزود: عدم وجود سالن و مکانی برای فعالیت علاقمندان هنرهای رزمی موجب شد تا باشگاه هنرهای رزمی بخش بردخون در سال87 تعطیل شود و بسیاری از علاقمندان این رشته رزمی بی‌انگیزه و به دنبال مشاغل و فعالیت‌های دیگری بروند.

فولادی اضافه کرد: تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا بالاخره در سال 1388 تعداد 15 نفر از ورزشکاران این رشته در سالن حوزه مقاومت دور هم جمع شدند و در سال 89 فعالیت رشته ووشو تعطیل و به‌جای آن رشته کونگ فوتوتایما با انگیزه و جدیت بیشتر آغاز و در حوزه شهرستانی گسترش یافت و با 60 نفر ادامه فعالیت داد.

رئیس سبک کونگ فوتوتایما شهرستان دیّر تصریح کرد: عدم حمایت برخی از مسئولان موجب کاهش تعداد حاضران درکلاس‌های آموزشی کونگ فوتوتایما شد و در سال 91 فعالیت تعطیل شد اما با حمایت مسئولان حوزه مقاومت باز در سال 92 با حضور 74 هنرجو فعالانه آغاز کردیم.

وی با ابراز امیدواری به ادامه فعالیت‌های این رشته در بردخون گفت: با یاری خدا و حمایت و همراهی برخی از مسئولان و تغییر رئیس این سبک در شهرستان فعالیت خود را از سرگرفته‌ایم و اکنون با 20نفر از نوجوانان و جوانان بردخون به فعالیت مشغول هستیم و امید داریم این رشته در شهرستان بیش از گذشته حمایت شود.

فولادی با بیان افتخارات علاقمندان این رشته در بخش ادامه داد: قهرمانی سال87 در شهرستان، قهرمانی سال 88 در استان، نائب قهرمانی تیم بردخون در مسابقات کشوری تیرماه 89 و قهرمانی این تیم در مرداد 89، نائب قهرمانی بردخون در استان در اردیبهشت 90 و برگزیده اخلاق، قهرمانی در شهرستان در مرداد 90، نائب قهرمانی استان و تیم اخلاق درتیر 91، راهیابی تیم به مسابقات کشوری در سال 93 از جمله افتخارات تیم کونگ‌فوی بردخون بوده و در بهمن سال 90 به مسابقات کشوری راه یافت اما به دلیل مشکلات مالی قادر به حضور در این مسابقات نبود.

وی با دعوت از همه مردم و مسئولان برای حمایت از این تیم و گسترش فعالیت سبک فوتوتایما در شهرستان دیّر و بخش بردخون گفت: همه گروه‌های سنی می‌توانند در این سبک فعالیت کنند و از آموزش‌های جدید بهره ببرند و در صورت آمادگی به عضویت تیم درآیند.

رئیس سبک کونگ فوتوتایما شهرستان دیّر خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم زمینه راه‌اندازی و فعالیت این سبک جهت خواهران در شهرستان دیّر فراهم شود که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت مسئولان شهرستان و بخش بردخون هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر