يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده دشتستان در شوراي اداری بخش ارم:
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی می گوید بنده هنوز پایبند به وعده های انتخاباتی خود هستم و از هیچ تلاش و کوششی برای احقاق حق مردم دشتستان و محرومیت زدایی از آن دریغ نمی کنم...
کد خبر: ۳۱۰۴۹
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۲

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی می گوید بنده هنوز پایبند به وعده های انتخاباتی خود هستم و از هیچ تلاش و کوششی برای احقاق حق مردم دشتستان و محرومیت زدایی از آن دریغ نمی کنم.

به گزارش فکرشهر، محمدباقر سعادت در نشست با اعضای شورای اداری بخش ارم افزود: قبل از این جلسه در جریان بسیاری از مشکلات بخش ارم  قرار داشتم و همواره در طول این چندماه که از آغاز دوره نمایندگی من می گذرد پیگیر رفع آن ها بودم؛ در راه گرفتن حقوق مردم دشتستان و نظارت بر اجرای قانون و پاسداری از آن از هیچ کس واهمه ای ندارم.

دبیر اول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، در خصوص بازدید وزیر راه و شهرسازی از جاده ارم و پل نمازگاه نیز اظهارداشت: وقتی در جریان سفر وزیر قرار گرفتم با اصرار فراوان خواستم تا بازدید از جاده ارم در برنامه سفر ایشان گنجانده شود وهنگامی که مطرح شد وزیر ساعت 6 در صدا و سیمای بوشهر برنامه دارد در پاسخ گفتم، جان و زندگی مردم از برنامه تلویزیونی مهمتر است که در نهایت با اصرار بنده وزیر محترم راه و شهرسازی برنامه صدا وسیما خود راه کنسل و با وجود تاریکی و بارش باران از جاده ارم بازدید کرد و از نزدیک شرایط نامناسب و خطرناک جاده را مشاهده کرد.

سعادت همچنین از افزایش بودجه عشایر شهرستان و اختصاص دو هزار تن قیر برای آسفالت مناطق روستایی خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های که انجام دادام قرار شد حدود 2000  تن قیر توسط عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای آسفالت مناطق روستایی دشتستان  اختصاص داد شود. همچنین با رایزنی های که در کمیته برنامه ریزی شهرستان انجام دادم بودجه عشایر دشتستان  50 درصد افزایش یافت.

وی اضافه کرد: تا این لحظه پیگیر مسائل و مشکلاتی بخش ارم  بوده ام و از این پس نیز با اهتمام بیشتری بخصوص مسائل آب شرب و کشاورزی و همچنین راه و سد ارم را دنبال خواهم کرد.

بر اساس این گزارش، بخشدار و اعضای شورای اداری بخش ارم نیز در این نشست، اساسی ترین مشکلات این بخش را نیاز به درمانگاه و بهبود وضعیت حوزه بهداشت و درمان، مشکلات راه عشایر منطقه، راه ارتباطی نامناسب و خطرناک، مشکلات آب شرب به ویژه برای عشایر ارم، خشکسالی و کمبود آب برای کشاورزی و نیاز به تکمیل سد ارم، کمبود وسایل مخابراتی و مشکل آنتن دهی تلفن همراه، مشکلات و وجود کمبود در حوزه آموزشی و ورزشی، مسئله امنیت شغلی دهیاران و طرح جامع دهیاری ها و همچنین نیاز به اشتغال پایدار در بخش که از عوامل اصلی مهاجرت جوانان است عنوان کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر