جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۰۹۱
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر گفت: در راستای خدمات مطلوب به اتباع خارجی ساکن در ‌بوشهر ۱۶ مدرسه و کلینیک درمانی در ۸ شهرستان این استان ساخته شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالرضا بشیری امشب در نشست نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران با استاندار بوشهر با بیان اینکه اتباع خارجی ساکن در استان بوشهر از خدمات گوناگونی برخوردارند اظهار داشت: خدمات خوبی در زمینه آموزش درسی، بهداشت و درمان به پناهندگان ساکن در استان بوشهر ارائه می‌شود.

وی از اجرای طرح‌های بیمه‌ای ویژه اتباع خارجی در استان بوشهر خبر داد و گفت: یکی از خدمات خوبی که شامل اتباع  خارجی به ویژه اتباع افاغنه می‌شود بیمه تامین اجتماعی و سلامت و خدمات آموزشی است که توانسته تاثیر خوبی در وضعیت زندگی آنان داشته باشد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر با اشاره به اجرای پروژه در اردوگاه دالکی خاطرنشان کرد: در این اردوگاه با اعتبار سه میلیارد ریالی 7 واحد مسکونی با کیفیت مطلوب و یک بوستان با تجهیزات لازم  ویژه اتباع افغانی ساخته و تحویل شد.

بشیری از اجرای پروژه مدرسه‌سازی در استان بوشهر ویژه اتباع افاغنه خبر داد و افزود: با اعتبار 10 میلیارد ریال در راستای خدمات مطلوب به اتباع خارجی ساکن در استان بوشهر 16 مدرسه و کلینیک درمانی در 8 شهرستان این استان ساخته شد.

وی گفت: در این راستا 8 مدرسه و 8 درمانگاه ویژه افاغنه در 8 شهرستان استان بوشهر ساخته شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر