شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۱۲۴
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به بررسی توسعه زیرساخت‌های شهرستانها، بخش‌ها، شهرهای استان بوشهر در نشست‌های هم‌اندیشی مشکلات روستاهای این استان در این نشست‌های تخصصی بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از بوشهر، مصطفی سالاری در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران استان بوشهر در شهرستان عسلویه با حضور معاون سیاسی وزیر کشور با تبریک ایام‌الله دهه فجر این دهه را فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردهای نظام اسلامی و دولت خدمتگزار دانست و اظهار داشت: در این ایام تلاش دولت در ارائه خدمت در بخش‌های مختلف به مردم بازگو شود.

وی با تاکید بر تکمیل شدن پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر در شهرها و روستاها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که امسال اقدامات مهمی در اجرای پروژه‌ها در مناطق مختلف انجام شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به همزمانی ایام نوروز با ایام فاطمیه تاکید کرد: با توجه به مقارن شدن ایام نوروز با ایام فاطمیه بر رعایت حرمت و  حفظ شئونات ایام فاطمیه مورد توجه قرار گیرد.

سالاری با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در استان بوشهر تصریح کرد: توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی از اولویت برنامه‌های استان بوشهر است که در این راستا طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف از جمله اشتغال روستایی تدوین شده است.

وی، با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساختی در حوزه‌های مختلف در استان بوشهر گفت: اجرای طرح‌های زمین‌ ورزشی چمن مصنوعی در شهرها و روستاها، توسعه طرح‌های گازرسانی، بوستان‌های امید روستایی، دندان‌‌پزشکی، تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و تکمیل طرح‌های نیمه تمام از برنامه‌های مورد توجه در شهرها و روستاهای استان بوشهر است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نشست‌های هم‌اندیشی توسعه زیرساخت‌‌ها از برنامه‌های مهم استان بوشهر است تصریح کرد:  با توجه به بررسی توسعه زیرساخت‌های شهرستانها، بخش‌ها، شهرهای استان بوشهر در نشست‌های هم‌اندیشی مشکلات روستاهای این استان در این نشست‌های تخصصی بررسی می‌شود.

سالاری با بیان اینکه مسئولان با همدلی و تعامل در راستای تحقق مطالبات مردم در تلاش هستند گفت: تمام تلاش مسئولان استان بوشهر در راستای حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم است که در این راستا اقدامات مهمی در توسعه زیرساخت‌های استان انجام شده است.

وی با تاکید بر بی‌طرفی در انتخابات 29 اردیبهشت 96 گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت به نفع یا علیه هیچ نامزد انتخاباتی فعالیت نمی‌کنند و در این راستا با اثبات بی طرفی از کاندیداها جلوه زیبایی به نمایش می‌گذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر