يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۱۲۶
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: مشاور استاندار بوشهر در امور سیاسی گفت: مهمترین هدف طراحان پروژه تخریب انصراف دکتر روحانی از نامزد شدن انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و یک دوره ای کردن رئیس جمهوری ایشان است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام احمد رزمجو در گفت وگو با ایرنا افزود: اما آنان با وجود توسل به حربه تهدید به رد صلاحیت آقای روحانی هم به هدف خود دست نخواهند یافت.

وی اضافه کرد: طراحان راهبرد تخریب به دنبال آشفته کردن اوضاع، موج سواری و سیاه نمایی به قصد وارد آوردن فشار لازم برای انصراف آقای روحانی از شرکت در دور جدید انتخابات هستند.

رزمجو اظهار کرد: در پیش گرفتن راهبرد تخریب از دور دوم ریاست جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی آغاز شد و تا امروز هم با وجود بی نتیجه بودن بشدت و تنوع حیرت انگیزی در جامعه مطرح و ادامه دارد.

وی بیان کرد: اینکه گروهی خود را معیار و محور دین، ارزشها و دفاع از نظام دانسته و در بسیاری از موارد بدیهی ترین اصول اخلاقی را نادیده بگیرند و برای از صحنه خارج کردن رقیب به هر شیوه در دسترس و بیشتر هم غیرواقع و تهمت گونه متوسل شوند، بازتاب منفی خواهد داشت و بازخورد اولیه آن دامن خود آنها را می گیرد.

رزمجو اظهار کرد: افکار عمومی با جمعیت قابل توجهی در بسیاری از موارد قضاوتی برخلاف نیت و اقدام طراحان پروژه تخریب و حذف از خود نشان داده که نزدیکترین آن 2انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در کشور است.

وی یادآور شد: طراحان پروژه تخریب به جای آسیب شناسی این رویکرد و اصلاح رفتار خود در دولت تدبیر و امید بر حجم و تنوع این گونه تخریب ها افزوده اند.

مشاور استاندار بوشهر در امور سیاسی در باره مشکلات ناشی از تخریب دولت گفت: اگر تخریب ها در حد رسانه، فضای مجازی، کلیپ، شعر، طنز، کاریکاتور، تحلیل های یک طرفه و بیست و چهار ساعته صدا و سیما، سخنرانی های سریالی و بسیار گسترده در سراسر کشور برای مخاطبان خاص خلاصه می شد، هرچند نگران کننده و سبب آسیب وارد کردن به آرامش روانی، امید جامعه و سلب اعتماد از کارایی نظام می شود اما به هر حال قابل تحمل و گذشت است.

رزمجو افزود: هرگاه دامنه این اقدامات به عرصه های اقتصادی، روابط بین الملل و تاثیرگذار برکسب و کار و اشتغال شود و سرمایه گذاری، رونق اقتصاد، گردشگری و فعال شدن ظرفیت های بسیار گسترده تولید را هدف گیرد، باید آن را نوعی خیانت ملی به شمار آورد.

وی با بیان اینکه در این مرحله معیار پایبندی به شعارها و ارزشها قابل اندازه گیری و شاخص گذاری است، ادامه داد: آیا منافع حزبی، جناحی، برگشت به قدرت به هر قیمت، آن اندازه برای بعضی اهمیت راهبردی دارد که منافع ملی و استقلال اقتصادی کشور هم تحت تاثیر آن قرار گیرد و شرایط به گونه ای پیش برود که یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان به لحاظ منابع نفت و گاز بیش از 60 درصد جمعیت آن به نحوی در محدوده خط فقر تعریف شوند؟

رزمجو گفت: ای کاش این افراد اتاق فکری که برای تخریب دولت و سلب اعتماد عمومی طراحی کرده اند را به بازبینی سیاست های نادرست خود اختصاص دهند و راز رویگردانی مردم از خود در انتخاباتها را در عملکرد خود جست و جو کنند و به جای تخریب رقیب به اصلاح رفتار خود همت بگمارند.

وی خطاب به طراحان پروژه تخریب تاکید کرد: آنان به جای ادامه روشهای تست شده و منفی بیش از 2 دهه گذشته با اصلاح رفتار خود کم هزینه تر و اثر بخش تر می توانند محبت و توجه مردم را به خود جلب کنند.

رزمجو، توقف روند تخریب زیرساخت های کشور در ابعاد زیست محیطی، آب و سرمایه را مهمترین اقدام دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: با وجود ضعف های غیرقابل انکار دولت در بحث اشتغال و خروج از رکود در بسیاری از موارد به شهادت مراکز آمار داخلی و بین المللی، روند روبه رشد و مثبتی در شاخص های توسعه و اقتصاد شاهد هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر