دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۱۴۶
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی مهم و اساسی است، گفت: مسؤولان در حفظ و صیانت از اراضی دولتی و طبیعی شهرستان دقت لازم را داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از فارس، عادل دهدشتی در نشست با مسؤولان سازمان منابع طبیعی استان بوشهر در اهرم اظهار داشت: تعامل و همراهی منابع طبیعی با دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌تواند زمینه همکاری و همراهی بیش از پیش با آن دستگاه را فراهم آورد.

وی افزود: منابع طبیعی باید از ظرفیت و پتانسیل خوب شهرستان جهت جذب و مشارکت تشکل‌ها و سمن‌های مردم‌نهاد به‌عنوان تاثیرگذارترین افراد برای حفظ منابع طبیعی استفاده بهینه کند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه بحث زمین‌خواری در تنگستان زیاد نبوده و کمتر با این موضوع مواجهه هستیم، افزود: ضروری است این مقوله به صورت کافی رصد و پیگیری شده و نظارت مستمر و لازم انجام شود.

وی ادامه داد: مسؤولیت حفاظت از منابع طبیعی مهم و اساسی است و منابع طبیعی شهرستان تنگستان با پیگیری و جدیت تمام در حفظ و صیانت از اراضی دولتی و طبیعی شهرستان دقت لازم را داشته باشد.

دهدشتی ادامه داد: یکی از مقوله‌های مهم و زیربنایی در تنگستان بحث اشتغال است که منابع طبیعی با تعامل، همراهی و همکاری لازم با سرمایه‌گذاران واقعی در امر اشتغال و سرمایه‌گذاری در این مقوله تلاش کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر