جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۳۱۸
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از دستگیری سه نفر از اعضای یک باند سارقان احشام و اعتراف آنها به ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی بیان داشت: در پی افزایش وقوع سرقت احشام در  روستاهای شهرستان تنگستان طی یک ماه گذشته که موجب نگرانی و نارضایتی روستائیان شده بود، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت با تشکیل کارگروهی ویژه، انجام گشت زنی های هدفمند و اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی، سرانجام یک گروه سه نفره سارقان به نام های «ح-ش»، «الف-ع» و «م-ا» که همگی غیربومی بودند شناسایی و زیرنظر گرفته شدند.

سرهنگ سهرابی اظهار داشت: این افراد حین ارتکاب سرقت، بعد از یک عملیات تعقیب و مراقبت توسط ماموران کلانتری مرکزی شهرستان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی و بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک دستگاه خودرو وانت بار، آلات و ادوات تخریب آغل‌های گوسفندان شامل سیم چین بزرگ، دیلم فلزی و ۵.۲ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر سه متهم در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۱۵ فقره سرقت احشام  اعتراف کردند، عنوان داشت: صحنه‌های وقوع جرم با حضور افراد مالباخته  بازسازی و متهمان با قرار مناسب توسط قاضی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان در توصیه‌ای پیشگیرانه گفت: افرادی که دارای احشام هستند، احشام  خود را در محل‌های امن و دارای سیستم‌های روشنایی نگهداری کنند و در صورتی که متوجه تردد افراد مشکوک و غیربومی شدند، مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر