شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۳۳۱
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۵

فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: دولت تدبیر وامید به دستاوردهای مهمی در عرصه های داخلی و خارجی نایل شده که باید به مردم اطلاع رسانی گسترده ای شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز جمعه در جمع راهپیمایان 22 بهمن افزود: رنگ باختن ایران هراسی درجهان ، برجام و طرح تحول نظام سلامت سرآمد دستاوردهای دولت است.

وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند خدمات نظام و دولتمردان برای مردم باید بازگو و تیین شود.

فرماندارگناوه اظهارکرد: اقدام های دولت تدبیر و امید این شهرستان گسترده و تنها در یک سال اخیر صدها پروژه افتتاح و اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: احداث خانه های بهداشت، راه اندازی کلینیک دهان و دندان، دیالیز، تامین سه دستگاه آمبولانس ، جذب 30 پرستار و پزشک متخصص و بیمه سلامت بخشی از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان گناوه است.

پاک نژاد ادامه داد: در زمینه توسعه امور بندری نیز اقدام و سرمایه گذاری های با اعتبار 380 میلیارد ریال در دولت تدبیر وامید انجام شده است.

فرماندارگناوه گفت: در بعد اقتصاد مقاومتی نیز در این شهرستان گام های موثری برداشته شده است که بهره برداری از 19 واحد مرغداری ، پرواربندی، اجرای طرح زهکشی نخیلات در منطقه رودحله ، احداث کشتارگاه صنعتی طیور و شهرک های کشاورزی و افزایش تولید میگوی پرورشی از جمله اقدام هاست.

وی اظهارکرد: در بخش عمران شهری نیز چندین پروژه افتتاح و اجرایی شده که چمن های مصنوعی ورزشی، پل خور گردشگردی و بهبود وضعیت معابر و خیابان های سطح شهر نمونه ای از آن است.

فرماندارگناوه از احداث بیمارستان جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: در سفر وزیر بهداشت به این شهرستان این تصمیم اتخاذ که عملیات اجرایی آن درصورت تامین زمین در نزدیک مرکز شهر گناوه هرچه زودتر آغاز خواهدشد.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر از حضور پرشور مردم مومن و متدین و ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر