شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
همزمان با 22 بهمن ماه؛
فکرشهر: مردم غیور استان بوشهر با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 1395، بار دیگر حماسه آفریدند...
کد خبر: ۳۱۳۳۷
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: مردم غیور استان بوشهر با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 1395، بار دیگر حماسه آفریدند.

به گزارش فکرشهر، روز جمعه ـ 22 بهمن ماه ـ همزمان با سراسر کشور و استان بوشهر، مردم نقاط مختلف شهرستان دشتستان نیز با حضور در مسیرهای راهپیمایی، بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید بیعت کرده و با شعارهای «22 بهمن ماه یوم الله یوم الله »، « مرگ بر امریکا» و...، خلیج فارس را با خود همراه کردند. 

بر اساس این گزارش، فرماندار دشتستان در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر برازجان با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی ایران، جلوه ای از قدرت لایزال الهی ، اراده ملی و حضور گسترده در عرصه های سیاسی و اجتماعی است که با بروز توانایی ها بر پایه عناصر موثر وحدت و اتحاد ملت سرافراز ایران ، دین باوری و ایدئولوژی توحیدی و رهبری خردمندانه تجلی یافته است .

ارسلان زارع با تشکر از همه مردم دشتستان که با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن در مناطق مختلف شهرستان باری دیگر حماسه ی حضور در صحنه را به نمایش گذاشتند، بیان داشت: میزان مشارکت مردم در این انقلاب بزرگ در مقابله با سایر جنبش ها، نهضت ها و حتی انقلاب های دیگر تاریخ معاصر جهان، از لحاظ تاثیر گذاری، گستردگی و عمومیت، بی بدیل و از برجستگی خاصی برخوردار است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57، منبعث از همین سه رکن مهم بویژه حضور با شکوه و فعالیت گسترده و عمیق ملت آگاه ایران بود.

فرماندار دشتستان گفت: ملت همیشه پیروز ایران، همواره عزت و بزرگی خود و میهن خود را در سایه ی انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان های والای آن یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می دانند . به همین سبب برای پاسداشت آن اعتقاد به اتحاد و انسجام ملی و حضور فراگیر در همه ی همایش های بزرگ ملی همچون حماسه ی حضور امروزشان دارند .

 زارع با اعلام خبر ارتقا شاخص های امنیتی و آموزشی  شهرستان با توجه به آمار در سه سال اخیر، ابراز داشت: دولت اعتدال همواره مردم راه همراه و حامی خود و عملکرد ها و موفقیت های حاصل شده را دستاورد نظام جمهوری اسلامی می داند و بر اتحاد و انسجام و وفاق ملی تاکید دارد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در دشتستان افزود: در استان بوشهر، دولت تدبیر و امید در این سه سال و اندی توانسته است در همه عرصه های اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و بویژه عمرانی خدمات شایانی به مردم عزیز ارائه کند و همه شاخص های مهم را ارتقاء ببخشد.

فرماندار دشتستان در پایان به مهمترین طرح ها، بویژه طرح تحول کشاوری دشتستان که در دست اجرا می باشد و اعتبارات تخصیص یافته و برنامه های پیش بینی شده جهت کاهش مشکلات حوزه آب آشایدنی پرداخت و گفت :در شهرستان دشتستان ما کوشیده ایم تا با همکاری مردم عزیز ، براساس اولویت ها و با توجه به منابع محدود منشأ خدماتی به مردم شریف باشیم.

 

تصاویر بیشتر در لینک های زیر:

http://www.fekrshahr.ir/node/31321

http://www.fekrshahr.ir/node/31320

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر