دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی/ شهریاری در پاسخ به «فکرشهر» مطرح کرد؛
فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان این بود که یک بازدید میدانی از مناطق سیل زده انجام شود...
کد خبر: ۳۱۵۹۳
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۸

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان این بود که یک بازدید میدانی از مناطق سیل زده انجام شود.

کمال الدین شهریاری در گفت و گوی اختصاصی با فکرشهر، افزود: ایشان بازدید مختصری از مزارع خسارت دیده در اثر سیل داشتند و البته هم در وزارت خانه در تهران و هم در شورای اداری امشب، مسایل و خسارت ها را بار دیگر مرور می کنیم.

وی در پاسخ به سوال «فکرشهر» مبنی بر میزان خسارت وارده به شهرستان های دشتی و تنگستان در اثر سیلاب نیز اظهارداشت: می دانید که بیشترین خسارت سیلاب اخیر به شهرستان دشتی وارد شده و برآوردی که مسوولان زیربط از میزان خسارت ها داشتند با جزییات تهیه شده و در اختیار ستاد بحران قرار گرفته و این آمار ان شااله به زودی به ستاد بحران کشور برای تامین اعتبار انتقال می یابد.

شهریاری در پاسخ به این سوال که چه میزان از خسارت وارده به کشاورزی دشتی توسط دولت تخصیص می باد نیز، گفت: میزان ریالی خسارتی که به کشاورزی دشتی وارد شده، بالغ بر 14 میلیارد تومان است؛ حالا باید ببینیم چقدر دولت می تواند کمک و تامین نماید ولی ما سعی می کنیم که حداکثر خسارت را تا آن جایی که می شود، رفع کنیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس، درباره ی دیگر برنامه ها و قول های وزیر کشاورزی درباره ی حوزه ی نمایندگی وی نیز به فکرشهر گفت: آقای حجتی، یک بازدید از مجتمع پرورش بچه ماهی در کنار ساحل دریا داشتند و با یک واحد تولید پرورش بچه ماهی از نزدیک آشنا شدند و درباره مسایل و مشکلاتی که در خصوص سند زمین این مجتمع با پارس شمالی بود صحبت شد و قرار شد با کمک آقای استاندار و وزیر جهاد کشاورزی این موضوع حل شود؛ همچنین ایشان از جاده مسیله بخش کاکی که در اثر سیل تخریب شده بود، بازدید کردند و قداری هم درباره ی برق رسانی به سایت پرورش میگو ی مند که در شهرستان ددشتی است صحبت کردیم و قرار شد که برق رسانی به این سایت تسریع شود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر