جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۷۵۴
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۰

فکرشهر: دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: امسال ‌۱۲۱ باند کلان مواد مخدر در استان متلاشی و ‌۳ هزار و ۴۰۰ ‌قاچاقچی‌ دستگیر ‌شده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از تسنیم، ارسطو ترکمان‌منش در جلسه  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه طرح پیشگیری از اعتیاد در استان بوشهر در اولویت قرار دارد اظهار داشت: با اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر طرح پیشگیری از اعتیاد  اجرایی شد که در این راستا برنامه‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت 44 سازمان مردم نهاد در استان بوشهر در عرصه مبارزه با مواد مخدر افزود: در 11 ماه امسال سازمان‌های مردم نهاد مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از اعتیاد در استان بوشهر 56 درصد افزایش یافت و از 24 سمن به 44 سازمان مردم نهاد افزایش یافت.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر حمایت بهبود یافته‌گان از اعتیاد افزود: در این راستا ضمن مهارت افزایی وام‌های کم بهره برای ایجاد و توسعه کسب و کار بهبود یافتگان پرداخت می‌شود.

ترکمان‌منش با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و امنیتی استان بوشهر در راستای مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: این تلاش‌ها در استان بوشهر سبب شده که قاچاقچیان مواد مخدر در خشکی، دریا و دیگر مناطق آرامش نداشته باشند.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر نسبت به فعالیت سوداگران مرگ افزود: تمام برنامه و فعالیت قاچاقچیان از زمان بارگیری تا مقصد مورد رصد نیروهای مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و این نشان دهنده این است که امنیت برای قاچاقچیان در استان بوشهر فراهم نیست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از افزایش کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و گفت:  9 تن مواد مخدر  با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در 11 ماه امسال در استان بوشهر کشف شده که  نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

ترکمان‌منش  با بیان اینکه از میزان کشفیات مواد مخدر 4.8 تن توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) استان بوشهر کشف شده گفت: پلیس استان بوشهر نیز در 11 ماه امسال 4 هزار و 89  کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده که در این مدت 32 میلیون عد قرص روان گردان کشف شده است.

وی افزود: در این مدت ضمن متلاشی شدن 121 باند کلان مواد مخدر بیش از 3 هزار و 400 نفر از قاچاقچیان دستگیر و 111 مورد اموال توقیف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر