دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۷۸۴
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دیر از امحاء بیش ۱۰ تن کالای قاچاق کشف شده تاریخ مصرف گذشته که خارج از شبکه توزیع عرضه و برای سلامتی شهروندان نیز مضر و مشکل‌ساز است خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ حمید محمدی‌نسب در مراسم امحاء ۱۰ تن کالای قاچاق خارجی غیر بهداشتی در دیر  گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله با کالای قاچاق،بیش از ۱۰ تن کالای قاچاق خارجی شامل مواد خوراکی و نوشیدنی که خارج از شبکه توزیع عرضه شده بود با حضور نمایندگان مراجع مختلف معدوم شد.

وی اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، با همکاری دستگاه قضایی و دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی امر در شهرستان دیر با جدیدیت دنبال می شود.

محمدی نسب از رشد ۱۰۹ درصدی کشف کالای قاچاق در شهرستان دیر خبر داد و افزود: رشد ۱۰۹ درصدی کشفیات کالای قاچاق در شهرستان دیر نسبت به سال قبل نشان دهنده این است که در اجرای فرامین رهبر فرزانه انقلاب عزم پلیس برای مبارزه باکالای قاچاق در این شهرستان جدی است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با اشاره به کشف میلیاردها ریال کالای قاچاق در سال‌جاری، توسط قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان دیر، افزود: نقش مردم و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده‌ای است.

وی، یکی از راه‌کارهای اصلی اقتصاد مقاومتی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبارزه قاطع و جدی با کالای قاچاق برشمرد و اظهار داشت: ورود یک کالای قاچاق به تولید داخلی لطمه وارد کرده و یک نفر را از چرخه تولید خارج می کند و همین موضوع تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر